January 8, 2009

ČUDNA NOČ

Malo še enega meni ljubega tipčka na sceni...
In pa seveda Perpetuum Jazzile, pa Nuška Drašček...

Že nekaj časa mi kri ob takih komadih začne teči hitreje po žilah.
In že od nekdaj take komade pojem najglasneje v avtu:)
Pa prav fletno se mi zdi, ko mimovozeči vidijo v moje žrelo...

Jah, če bi slovenska glasbena scena premogla več takšnih...
Sploh nebi bila nikoli zaprisežena rockerica.

No, zadnje čase sledim le še res hudim in dobrim slovenskim komadom.
Nekateri znajo.
In Čudna noč je definitivno med top ten na lestvici.

..::KLIK KLIK::.. (Ne morem neposredno pripopat videa, ker je zaklenjen blog:( ...)


Bodite lepo!

1 comment:

Janja said...

Petra hvala, ker že dve leti pišeš. Tudi jaz vsak dan pokukam na tvoj blog, najraje berem o Sari, ki je pravi cukerček. Pozdravček.