November 12, 2008

KONJ IN KOMBINEZON


Sara je že dobila super darila za svoj BDay.
Praktično je skoraj vse sovpadalo z željami, če pa ni, je bilo vseeno zelo zelo dobrodošlo.

Najprej je dobila čeveljce. Take lepe, šajni=) Fino mi je, da najdražje dele 'vzdrževanja' financira kdo drug=)

Potem je dobila gamaše. Handmade. In pašejo k bundi. Sledijo še bele in rokavičke za zraven=)

Dobila je kjut trenirko. Ne vem, zakaj so mi všeč postale trenirke. No, za Saro so bile vedno 1A, da ji je bolj udobno. In da jo lahko kadarkoli 'malo raztegneš' - Saro namreč. Mislim na sproščanje njenega spastičnega telesca.

Dobila je risanko na DVDju. Dvakrat jo je že pogledala, seveda sredi noči: takrat pri nas gledamo risanke. Ups, Sara jih gleda, da jaz zraven kinkam. No, pa tudi ona vmes zaspi.
In poleg risanke še kjut krilce, majčko s Kitty in jopico, ki ji ni para=)

Letos ima veliko oblačilc v obliki krilca ali kratkih volnenih hlač. To ji tako paše. In da so noge frej, se še jaz počutim bolj udobno, ko ne pomislim, če jo že kaj žuljijo hlače pod koleni. Mene kavbojke pogosto žuljijo v pregibih in potem kar mislim, da Saro tudi...


Ta vikend pa pridejo na vrsto malčki. Vse sem povabila na en dan. Ojoj, gužva bo velika! Pri takih stvareh pa babyboom čisto nič ne pomaga=)
No, malčke bomo napodili v sobo, če bodo začeli hoditi en po drugem.

Zadnje dni se dogaja, da me celo kdo vpraša, kaj naj prinese Sari.
Ojoj, ponavadi je to vprašala samo tetkica, pa kak sorodnik. In nisem znala odreagirat, ker je bilo preveliko presenečenje.

Pa sem zvečer malo pomislila, kaj bi bilo poceni, pa da bi bilo uporabno za našo sončico...

Ja, konjiček. Takle :klik: Ta teden ga imajo v Hoferju za 30€. Sicer je v Sparu, Toysu in še kje drugje med 50 in 60€. In bi bila zadovoljna, če bi od vseh povabljencev dobila samo to.

Dedi se bo danes odločil, če bi kupil kombinezon. Če bi, odločil... Kakšen stavek=)
Najprej sem imela v mislih enodelnega. Ker ima že bundo, pa še prejšnji dve sta ji tudi prav.
No, pa bodo bolj prav prišle hlače (smučarske). Da jo bom v vrtcu lažje slekla, kadar bo imela spodaj tanko trenirko ali elegantno krilo.
Toda, kje dobiti samo hlače, ki bi pasale k bundi, ki je že doma?

In pa kakšne dokolenke za zraven. Tiste tople=)

Ostale želje so... Hmmm, oblačilce za barbiko. Kakšne dolge hlače bi ji prišle prav, ker trenutno se nama s Saro zdi, da jo precej zebe v poletnih oblekicah=)

Knjigica s čudovito zgodbo in super ilustracijami...


Potem pa se želje že končajo.


5 comments:

Anonymous said...

Sari čestitam za rojstni dan!
Pia ji je sigurno že dala lubčka!

Petra že več dni, ti nameravam povedati, da imajo 5 točkovni avtosedež za otroke z pp od Recara prav v trgovini Recaro na Podutiški v Kosezah.
Imajo pa tudi en vzorec tega na Soči na otroškem oddelku ( mogoče si ga videla ko si bila tam)

Seveda je zelooo drag :(, ampak imajo ga pa.

LP
Aleša

Katja said...

Sama super darila. :)

Izgubljena. said...

Tudi z moje strani čestitke Sari :) .

Veliko sreče pri kopici rojstnodnevno razpoloženih malčkov ta teden;)

PETRUŠKA said...

Aleša, ta sedež sem videla, ko je bila Bob in Čenča še v Žireh. In ceno tudi, ki je občutno previsoka.
Mi je pa druga mama povedala, da ravno v Soči priporočajo sedež od Recara, ki ga ima Sara ali pa tega prilagojenega. No, tisti navaden, ki je siocer oh in sploh super, je za zimsko bundo malo preozek. No, jaz Saro, ki je suhica, komaj stlačim noter, čeprav, brez tiste opore pri ramah pa ne gre...
Vseeno hvala za informacijo=)
In ja, Pia je Sari že dala lubiko, že prejšnji teden, ko je dejansko imela BDay, zdaj bomo samo praznovali in pekli torte...

Še ena skrivnost... ta post je napisan s skrivnim namenom, da ga preberejo punce, si med seboj pošljejo kak sms, da dajo vsaka 3-5€ in Sari skupaj kupijo kombinezonček...No, nekako s tem namenom sem ga pisala=)
Ker dedi se je že odločil, da prevzame breme konja, jahač bo pa Sarči=)

Pizdravčke!

storyteller said...

Upam, da zberejo za kombinezonček! :) Jst se javim za dokolenke ali pa za kakšno knjigico!

Petra, mi pošlješ prosim kak tvoj kontakt (poleg maila) na elebe.blog@gmail.com. Čaki, grem preverit še tvoj FB profil, mogoče se tam kontakt skriva! :)