November 12, 2008

ŠE FOTKE=)

Evo malo ustvarjanja.

Modri listki s Pujem so bili prva verzija vabil, ki jih je uničila sprememba načrta.

Sara je popala slikice gor, jaz pa sem rezala kot zamorček=)
Ker so danes vabila v novi verziji že prišla, lahko pokažem, kakšna so (ste) dobili.

To sem mogla pa sama naredit, Sari sem jih samo pokazala.
Pokomentirala je in na srečo je v njeni čebljaščini nisem razumela.
Upam, da so ji bila všeč.



Moja nova denarnica.

Darilo mojih punc. Bila sem res presenečena=)
A tisti petek je bil super.
Kljub temu, da sem sedaj edina samska v družbi.
Čeprav sem se zdajle spomnila, da bi morala zjutraj poklicat na Hitovo odprto linijo=)
Haha, si moram privoščit še eno polnočno kavo s puncami.

Evo tetkino darilo, ki ga že tako dolgo hvalim.

Najlepši čeveljci na svetu=)
In celo nisem zasledila še nobene punčke, ki bi jih imela na sebi!

Pa še fotkanje medtem, ko sem jaz na faksu:


Prava pozerka! (Takih verig fotografij pri nas ne manjka.)

12 comments:

Anonymous said...

Navihanka pa uživa, ko ustvarja, kaj? Se ji še na fotkah kar oči svetijo. In čeveljčki so takooo luštni. Da o tvoji novi denarnici ne govorim:)

Uživajta - sam(sk)i ali v družbi;)

storyteller said...

Škoda, da se s klikom na sliko le te ne povečajo, da bi si vse te krasne stvari (predvsem me tvoja vabila mikajo :)) ne morem pogledati od bližje in jih občudovati! :D
Sarini novi čeveljci so res oh in sploh super. Bi jih človek kar imel tudi v večji številki! :)
O tem, kakšna manekenkica je tvoja mala miška, ne bom izgubljala besed! Wau!

PETRUŠKA said...

Marjetica, jaz včasih ne morem verjeti, kako je ta otrok vesel vsega, le pod enim majhnim pogojem: da je v središču pozornosti. Včasih se zna super igrati tudi z vrečko ali časopisom, le ko se malo predrami iz igre in pogleda naokoli, moraš biti tam in ji dati vedeti, da jo vidiš. Potem kar strele skačejo iz malih očk, ne samo iskrice!

ST, jaz pa sem končno vesela, da mi blogger zablokira slike, da jih pušča razvrščene in majhne, ker tega še pred parimi meseci enostavno ni hotel in se je vse dalo povečati... Pa ne, vabila so kjut, ampak včasih nisem mogla dat kake slike gor od Sare, ker je bilo v kotu slike kaj, kar je ob povečavi dobilo svoj pomen, ob katerem je bilo mene sram=)

papa

Anonymous said...

Tudi mene je silno navdušilo Sarino uživanje, super slike. Prav čutiti je Sarino srečo. Pozdravček.
Janja

Bonny said...

Tale objava je polna sonca.

Za denarnico sem ti fouš (zelo, zelo je lepa), da o frajerki Sari in njenih čeveljcih sploh ne govorim - fantastični so.

Moram priznat, da sem tudi jaz kliknila na vabila, ker izgledajo tako mamljiva, da sem jih hotela videt od blizu. Ampak če ne gre, ne gre. Po eni strani tudi meni prav paše, da blogger ne nudi več možnosti povečevanja (vsaj jaz imam tudi tak problem).

MaL(o drugačna)a PRiNCeSa said...

Za vabilca sta se RES potrudili - a jih to delata tudi kaj po naročilu? =)Upam, da se bomo lahko odzvali povabilu, ker je bil mali dva dni nazaj nekaj smrkav =(

Pa vse pohvale tetkici - kozmopolitanske (svetovne) čeveljce je stauhala! Sploh, če bo Sara prav unikatna dama v njih.

Me veseli, da ti je všeč denarnica; in da je že v uporabi (če prav vidim) ;)

Sara pa...preprosto, lepotička je! Na kubik! =)

PETRUŠKA said...

Princesa, če je samo smrkelj, lahko pridete=) No, upam, da boste!

Ja, denarnico sem napolnila še tisti petek ponoči-oziroma je bila že sobota=)

Čevlje pa že pridno nosimo, saj niso nek izum, pač cicibanovi čevlji, ki so vsako leto v vsaki kolekciji takooo luštni=) No, mala pa zdaj nosi kiklce in je sploh frajerka v njih!

In ja, lahko ti naredim vabila, čeprav ne vem, zakaj ti to meni?!? Daaah, izobrazba in tvoj talent pa to???Verjetno bi lahko jaz tebe prosila kaj takega!

papa

MaL(o drugačna)a PRiNCeSa said...

Heh, očitno mi eno in drugo peša (talent in izobrazba) - jaz se namreč česa takega ne bi spomnila. Kar pomeni, da bi ostala pri dolgočasni klasiki: list papirja, ti in ti in ti pridi takrat pa takrat, tja pa tja... ;)

Izgubljena. said...

Luštnooo :) . Ful fajn, da sta vabili sami naredili - so veliko lepša kot pa tista, ki jih ustvari računalnik :) .

Katja said...

Superca, da sta nazaj! :) Sem fulll vesela. :)

In čeveljci so v živo super duper lepi ... Sara je sploh sonček in Petra tudi ... No, se pri meni itak piše post na to temo ... samo da pridem do malo časa. ::)))

Unknown said...

petra hvala za vabilo fantasticna mamica si,rada vaju imami, senada in sara

Unknown said...

no zdaj vidim da moja slovenscina mal šepa obljubim da se bom popravila hahaa,upam da se kmalu koncno vidiva.lp soncki