September 23, 2008

DROBCI DNEVA, KI SE ZDI KOT NEDELJA

Že od včeraj imam občutek, da je danes nedelja.
Ko je bila prava sobota (torej v soboto) sva s Saro pospremili tetkico na avtobus. Šli so prepevat v Avstrijo... Vrnila se je v nedeljo (tapravo nedeljo) pozno popoldne in takrat se je meni čas zbrkljal. Za piko na i pa je imela včeraj dopust, Sara ni šla v vrtec in cel dan sem verjela, da je sobota. Ker so pri nas pač take sobote. In torej, se še nisem navadila na pravi čas in prave dneve, torej je danes nedelja. Popolno.

No, Sara je vendarle v vrtcu, po tednu oddiha... In prav vesela je šla spet tja:)
Mene čaka spet lep teden... Sploh pa sem z mislimi malo bolj pri kavicah, ki jih že tako dooolgo načrtujem. Ane, mami3?

Imam nov mobitel. Moja stara Nokia (ki sem jo podedovala po sestri, ko je ni rabila več) je odslužila s tem, da je nehala zvonit, da je brkljala po imenih (ja, čisto sama os sebe!) in predvsem s tem, da je bila precej odrajsana, staromodna in zaostala v razvoju.
Zdaj me krasi tole. LG KG800 chocolate. Za en sam evro:) Najprej si je nekaj podobnega privoščila tetkica in me prepričala v to, naj končno tudi jaz zamenjam mobilca in da mi ona šenka tisti evro zanj:)

Mraz mi paše. res na trenutke pretirava do te mere, da vklopim kalolifer, a vseeno. Celo poletje sem sanjala o zimi. Ker mi je bilo tako zelooo vroče. In zdaj še vedno sanjam o zimi. Vedno bom sanjala o zimi. Že čakam na sneg, tisti vonj, ki ga prinese veter iz planin in tisto vročo sapo, ko stopiš zjutraj iz avta...

Napisala sem wishlisto. Za moj BDay, ki sploh še ne bo tako kmalu. Šele čez slab mesec, a letos sem res že kmalu začela misliti o tem. Pri nas namreč tudi pol desetletja velja za obletnico. Freaky, vem, ampak tale moja zaokrožena na pol bo kar četrt stoletja:) Zdaj bom presegla tisto neko mejo mladosti in plujem proti... Hmm... Starosti? Zrelosti? Mah, meni se še vedno zdi, da so to najboljša leta po najboljših letih:) In da me čaka verjetno še čudovitejše obdobje:) (Prosim slovenistke, beseda 'čudovitejše' je meni ljuba, čeprav vem, da je bolj čudovito:))

Odločamo se za živalco. Sara je itak že od nekdaj nora na vse, kar ni človek in se premika:) No, na pse in mačke še posebej. A maček se meni smili, da bi bil cele dneve zunaj, prinašal bolezni in se klatil naokoli. Notri ni šans, da ga imamo! Če bi bilo čisto po moje, bi imeli že ogromen akvarij z ribami. Pa ne, ni po moje in bom mogla it spet enkrat na očesno gledat tisti lep akvarij z lepimi ribicami:) Vsi navijajo za psa.
Pa naj bo pes. Ampak v osnovi ne bo moj! Jaz lahko skrbim zanj, sem mu tretja mama, a druga mama mu bo tetkica. Prva je itak verjetno pasja, ne? Sara ga bo seveda oboževala, to je že določeno. Pride spomladi, ko bo neka psička imela mlade. Pozabila sem pasmo, ker je tetkica že tolikokrat govorila, kdo ima kakšnega psa in pri komu je že spraševala po mladičkih, da sem enostavno zbrkljala vse skupaj. Če bi ga imela jaz, bi bil definitivno angleški buldog. A ker nima primerne dlake za Sarine 'prijeme', bo najbolj primeren maltežan ali njemu podoben malček.
Verjetno mu bo ime Kai. Predvidevam, da itak tu ne bom imela besede in možnosti glasovanja...

Izpadla sem iz napredka tehnologije. To sicer že kar dolgo nazaj. Odkar so se pojavili mp3-ji. Prej smo imeli preslab računalnik, da bi si lahko CDje pekla sama doma. Lahko sem le presnela CD in takoj zatem s pcja izbrisala vse komade.
Zdaj je pc bistveno boljši. Čisto nov, z ogromno prostora, ki je namenjen samo meni! Nič več dedijevih službenih datotek, ki so zavzemale nekaj GB...
No, in sedaj bi lahko preučila zadevo, kako priti do MP3-jev. In kako sneti kakšno risanko ali film. A ne, jaz nimam pojma, kako se to naredi! Zmrznem že pri tem, ko brskam po spletu za informacijami. Vsa zaščita pred vsemi nepridipravi, ki jo premore ta super pc, mi blokira skoraj vse, kar je povezano z downloadanjem.
In ker se meni ne da ukvarjati s tem in ker nimam interesa postati računalniški mojster, bom morala najti nekoga, ki bo to storil namesto mene. A ne na mojem pcju, ker hočem imeti lepo zaščitenega (vsaj, dokler ga ne odplačam!). Sedaj imam tudi na mobilcu tipko MP3 in mika me, da bi imela nekaj glasbe tudi tam:)
Torej, se kdo javi? Le prosim, ne mi rečt, naj napišem seznam komadov, ker potem se to zavleče v leta (kot lani, ko sem že imela ponudbo:)). Sem človek seznamov, a ne glasbenih. Itak sedaj poslušam vse, kar mi pač pride pred ušesa, čeprav sem zadnjič spet norela in izgubljala glas v avtu, ko sem našla Cd od Doorsov:)

Opravila, ki me čakajo danes, se mi zdijo prijetna. Sploh zato, ker se mi zdi, da je nedelja. S tem pride občutek, da sem frej in čisto brez obveznosti. Bojo pač počakale na jutrišnjo sredo, ker danes bom malo urejala dom. Še prej bom priklopila peč, da mi bo toplo:)

Se vidimo jutri, ko se bo teden prikladno začel s sredo:) Tako bi se lahko vsak teden...

papa

5 comments:

Anonymous said...

Hej, spet jst:)

Lih slučajno sem prišla na računalnik, ker je danes malček prej zaspal in sem frej...dans sem bla namreč varuška:) am glede komadov pa risank jst uporabljam Emule, pač program, ki louda dol te zadeve...lahko greš na www.emule.com in si dol zloudaš ta zadnjo verzijo....drugače ti pa js komot lahk kašn cd komadov posnamem pa kšne risanke za Saro, zih se kaj najde...no, če boš rabila, ti kar reci ;)

Lepo se mejta jutri na "prvi dan v tednu"! :D

papa

MaL(o drugačna)a PRiNCeSa said...

Ta je dobra: da bi se teden začel s sredo =). I like it! Pa da bi bile dve soboti (ena namesto ponedeljka) in dve nedelji (po vajini računici, ena namesto torka)...hm, a bi se to dalo kako 'uštimat'?

Z wishlisto pa kar na plan, da vidim koliko moram prišparat =)

Kužek? Komaj čakam, da ga spoznam - bo šel kdaj z nami na špancir?

Tole s seznami mi je pa znano - moja malenkost zaposli 'tamalo' za komade in filme (jaz ne znam, pa še naravni talent sem za pridobivanje virusov) - a pred tem se fino napenjam in razmišljam katere muzike so mi všeč. Pa se ravno takrat, ko pade vprašanje, ne spomnim niti začetnega tona, kaj šele celega komada...

PETRUŠKA said...

Tina, hvala! S težavo sem se sicer prebila čez vsa opozorila pande in firewalla, a sedaj imam že nekaj novih glasbenih pridobitev:)
No, sedaj lahko tudi mene kdo prosi, naj mu ustvarim CD:)

Princeska, seveda bo kužek vedno zraven.... ali pa boste vi potem več v naši vasi:) Pri seznamih pa, been there, done that! Včasih slišim komad, ki je takooo hud, pa nimam pojma, kdo ga poje:( Kako naj potem to celo napišem?!?

Lep dan!

Anonymous said...

Če ti je kater komad všeč pa ne veš naslova si zapomni del besedila in ga vpiši v Google...ki bo nato poiskal celotno besedilo pesmi skupaj z naslovom in izvajalcem! :)

Sem že večkrat probala...deluje 100%!

Bonny said...

Še ena tukaj, ki vedno samo reče, da si bo posnela CD, potem pa nič od tega. Verjetno tudi zaradi tega, ker ne vem, če bi našla 300 pesmi, ki bi mi bile res všeč. Dvomim.

Jooooj, zavidam vama psička. Jaz zdaj študiram, da bom spomaldi tudi še enkrat mama novi kepici - višavskemu terierju. Ne vem, ta kuža se mi je tako zasidral v srce, da bo enkrat moj. Če ne to, pa naslednjo pomlad.

Mi lahko zaupaš, v katerem zboru (predvidevam, da je zbor) poje Sarina teta?