September 24, 2008

SANJALA SEM TE

Sliši se kot komad od Fredija, ne?
No, pa ni:)

To je pesem mojih sanj...

Včasih se zjutraj spomnim, kaj sem sanjala. Če se predramim sredi noči, pa vedno vem, o čem sanjam in celo 'trezno' pomislim na to... In si seveda mislim svoje:)

Po kakem letu in pol so se moje moraste sanje poslovile in sedaj pogosto sanjam prijetne stvari.

Celo takšne zgodbe se spletejo, da bi se čisto lahko zgodile v realnosti. No, vsaj meni bi tako godilo:)

Kadar se zalotim sredi noči v stanju, da so mi sanje prijetne, da ne morem zaspati nazaj, ker si tako zelo želim, da bi lahko sama ustvarila rožnat scenarij naprej, potem tudi zjutraj pomislim nanje.
In v glavnem nanje pomislim le zjutraj in nikoli več.

Pogosto sanjam poznane ljudi. Ponavadi tiste, na katere sem enkrat te dni pomislila ali jih srečala. Obstaja pa tudi nekaj fantov, o katerih sanjam. Pa tudi ponavadi zelo poredko, vsakih nekaj tednov o enem izmed štirih ali petih...


Zadnje čase pa o enem sanjam kar pogosto. In ne boste verjeli, dobro ga poznam, celo pogovarjava se včasih, vedno pogosteje in na svete čase se celo srečava:)

V sanjah se zgodba odvija, kot da nama življenje v vseh letih ne bi podarilo vseh izkušenj, spoznanj in spominov. Dogaja se, kot da so čustva še vedno enaka in tako zelo pristna. Dogaja se, kot da je vse v redu med nama, čeprav se je čas zarezal vmes in oddaljil poti. V sanjah pa, kot da najine poti še vedno tečeta skupaj in, kot da se je življenje odvilo z obema skupaj... Kot da nisva živela vsak svojega, s svojimi ljudmi, s svojimi dogodivščinami...
Tako kar nekajkrat v tednu dan začnem z mislijo nate. Pomislila sem celo, ali je mogoče možno... Ah! Silly me:)


Vem, da ti ni vseeno zame. Vem, da imava enako čustev med nama. Nisem pa prepričana, ali so čustva enako močna. Niti ne vem, ali so tudi moja čustva močnejša le zaradi vpliva sanj? Je to kakšno naključje? Ali take sanje kaj pomenijo?

Še dobro, da si moški. Ker moški o tem ne premišljujete. Jaz pa itak že preveč mislim:)

Vsa tista jutra ti sedaj poklanjam. V mislih sem te pozdravila, si priklicala v spomin tvojo podobo in pomislila, da boš kmalu buden tudi ti...

Ne sprašujem se, kaj sanjaš ti. In niti se ne sprašujem, če kdaj pomisliš name. Verjamem, da je tvoje srce zdaj drugje. In tako je prav, celo jaz si želim tega, da bi tam spet našel srečo.

Prijetno pa je sanjati o tebi. Ker še vedno doživiva kakšno neumnost, kot sva jih pred leti. Prav smešno je, veš:)


Rada sanjam:)




No comments: