August 25, 2008

DOVOLJ JE BILO, GREMO NA STARE TIRE!

V zadnjih tednih sem verjetno preveč časa namenila bitjem z drugega planeta. Tistim z Marsa, ki jih jaz z Venere še vedno včasih težko dojamem...
A v zadnjih dneh je bilo tega dovolj.
Ponavadi se kot naročeno tudi okolica usmerja po mojih mislih. No, saj to je že v Alkimistu potrjeno: Usmeri vse svoje misli v to, da se ti uresniči želja in vse stvarstvo ti bo pomagalo... Ali nekaj takega.
Danes pa sem se spomnila na gospodično S., ki je pred tedni tako noro čakala sms. Ki ga kar ni bilo. Vsak večer, ki se je zavlekel v pozno noč, je ogledovala ekran mobitela in se spraševala, ali naj obupa ali kaj.
Takrat sem točno vedela, kako to deluje pri moških. Če že kaj pomisli nate, potem bo pisal. Tudi če brezveze. Bo. Če pa nima nekih namenov, potem ne bo nič. Se morda motim?
Tako sem danes jaz sama pri sebi rekla, da naredim črto. Bil je že zadnji čas. Sploh pa mi je pomagalo včerajšnje pisanje.
Sicer še vedno kdaj naredim krog in se peljem mimo Carja... Še vedno rada tudi pogledam nekega dečka iz vasi. Med poletjem pa sem (nehote?) pogledala še dva marsovca. Za prvega točno vem, da nimam šans. Za drugega pa sem še sama presenečena, da sem pomislila nanj tudi drugače.
Torej, kaj mi ostane?
Danes sem dan posvetila Sari. Bilo mi je super. Kot vsak dan. Le da danes do večera nisem mislila na druge in na svoje želje. Ne vem pa točno, če mi odgovarja biti le Sarina mama.
Prijetno je kdaj sanjati in imeti koga v mislih. A počasi mi je dovolj, da je vse tako očitno - brezupno.
Zakaj so moški taki vizualisti? Zakaj jim ne potegne? Zakaj sploh so?
Nočko:)

7 comments:

MaL(o drugačna)a PRiNCeSa said...

Žal ima pri moških sms-ih oz. telefonskih klicih njihov ego pošteno prste vmes. Pa ponos. Saj smo ženske tudi trmaste in ponosne, ampak oni pa...žal jim mnenje njihovih kolegov vedno fuuuuuul pomeni. In če je še čisti domačin na Marsu, potem se moraš ti spustiti z Venere in ga malo brcniti v rit. Žal.

Sicer pa ne obupaj. Ne bom jih spet 'hvancala' o čakanju, ampak vedi, da se poskušam postaviti v tvojo kožo in dojamam, da ni lahko. Saj včasih bi ga kar nekam poslal in se sprašuješ zakaj sploh obstajajo (kot se glasi tvoje zadnje vprašanje), ampak potem pa včasih pustijo tisti svoj Mars za sabo in pridejo dopustovat na Venero.

Ko bi ti vsaj znala odgovoriti še na vsa druga postavljena vprašanja...

PETRUŠKA said...

Ah, Princesa, hvala:) Meni je na Veneri prelepo, čeprav kadar zvečer pogledam tisti rdeči planet skozi daljnogled, imajo včasih prav nore žurke.
Moj ponos ostaja trdnejši od njihovega ega, upam le, da je nekje nekdo, ki bo enkrat popustil in naredil prvi korak...
Ja, težko verjamem, a nisem več tista stara Petra, ki je tako zelo rada hodila na kofetke, da je sama povabila.

Danes sem tudi uradno začela z dieto, pa bomo naslednje poletje videli, zakaj so vizualisti:)

papa

Bonny said...

A si mogoče postala taka Petra, ki bi hotela s Saro it na kavo z eno zmešano:) Bonny (tam nekje oktobra)?

Jaz si te že dolgo časa želim povabit na čvek in pobožat Saro.

PETRUŠKA said...

Bonny, seveda! Komaj čakam oktober:) (še dobro da šele takrat, ker ne vem kako bom preživela vse kar načrtujem v septembru:) Za vsako minuto mam tisoč načrtov, ampak oktobra bo pa moj mesec za kofetke:) Hvala.

Bonny said...

Super, tudi jaz se že veselim oktobra!

Anonymous said...

Kr skočmo.

PETRUŠKA said...

Luka, no comment, čista resnica. Ki pa meni ni všeč...
lp