August 19, 2008

BEEN THERE, DONE THAT

Registracija, danes.

Odlašala sem, dokler sem lahko. Pa me je bilo že strah, saj sem zadnje dneve srečala nenormalno veliko policajev. In vsaka kibla posebej me je spomnila na pretečen zeleni listek v tisti lični zeleni knjižici.

Torej, dva dni sem samo računala.

In nekaj ur nazaj ugotovila, da sem lani toliko colala za zavarovanje res samo na račun svoje nevednosti, da je manj več: manj zavaruješ, več plačaš.

Letos sem se pozanimala pri sosedi, ki stvar obvlada. Svetovala mi je odlično in ji dolgujem eno veliiiko čokolado.

Torej, moj, ups, Sarin avto je zavarovan na vse možne načine.
Kar smeje se mi, da sva sedaj vsaj v avtu obe nezgodno zavarovani. Imava Triglav asistenco vedno in povsod:) Imava polni kasko, vse pametne kombinacije in celo, ne morem verjeti, nadomestni avto! Ja, ne bom ga več plačevala, ha!

In v primerjavi z 'lansko' polico, ki je vsebovala le kasko, dve kombinaciji in AO ter stala celih 1500€, sem letos za polno popisano polico + asistenco + registracijo (se moram pobahati, da Sara avto registrira le za 5€?) plačala le nekaj čez 1200€.

Popust na popust, prav všeč mi je.
No, o tem sistemu sem sicer že marsikaj slišala, a sedaj končno razumem vse skupaj. In prav fino mi je, ker se sedaj spoznam na stvar. In naslednje leto bom znala sama izračunati, koliko moram našparati:)



Doživela pa sem še eno cvetko:)
Sara ima namreč oba priimka in prvi ni moj. In po tem prvem priimku jo iščejo v vseh bazah in zato je ne najdejo, ker bi moral biti moj prvi, saj se nahaja poleg mene (po naslovu?).
Že nekaj dni nazaj sem urejala neko zadevo zanjo in jaz sem taka, da rada gledam ljudem pod roke. Opazim, kako tipkajo, kako preverjajo na zaslonu podatke in zraven seveda opazim še kaj novega:) Ali pa bolje, na novo odkrijem nekaj starega.

Torej, da ne zaidem, ko vtipkajo njen prvi (in ne glavni) priimek, vedno na zaslonu lahko preberem podatke o njenih sorodnikih...
Zdi se mi tako nevarovano vse skupaj. Danes sem naprimer videla datume, kdaj F. in J. poteče registracija. In registrske številke. In če nebi bila gospodična za okenčkom tako hitra, bi verjetno razbrala še kaj poleg strank, ki imajo prvo črko priimka Š.


In ob tem sem se zopet spomnila problema iz meseca junija, ko sem bila preplašena, da lahko kdorkoli dobi ali pogleda v Sarino zdravstveno dokumentacijo.

Vsekakor bi mi bilo ljubše, če bi vsaj tiste monitorje vsi obrnili strogo stran iz vidnega mesta stranke. Ker verjetno nisem edina, ki se zraven dolgočasi in preveri vsako malenkost okoli sebe... Ali pač?


Želim vam lep dan in srečno vožnjo!

1 comment:

MaL(o drugačna)a PRiNCeSa said...

Uf, kako si pridna... =)

Aha, še dobro, da moja registracija šele sledi...zdaj ko se tako dobro spoznaš, mi na naslednjem španciru lahko vse obelodaniš kako in kaj je s tem zavarovanjem(meni namreč več kot to, da moram avto ponovno registrirati, ni jasno)..

Ja, tajnost podatkov pa je seveda vedno bolj pod vprašanjem, čeprav te bodo povsod hoteli prepričati, da je vse skrbno varovano in uporabljeno le v koristne namene. Pha, če mene vprašate, se nam bliža globalni Big brother...

Pozdravi svojo malo lapotičko pa uživajta v teh zadnjih dihih poletja. Oh, res ne morem verjeti, da ga je že skoraj konec...