July 10, 2008

RES HUDA

TALE URA.
Nora mi je bila že ko sem jo prvič videla. Decembra.
Zdaj sem šla v virtualno izložbo pokukat, če jo še imajo. To bo na drugem mestu na letošnji wishlisti za Bday:)
In ker bom letos prikorakala na pol poti do Abrahama, bom povabila kar nekaj ljudi na kavo. Pa ne zaradi kave. Mogoče bo celo torta. Pa ne zaradi torte. Letos bom tudi jaz takšna, da bom pričakovala...
Darileee:)
Wishlisto seveda sproti pozabljam. Še ne vem, kaj bo na prvem mestu. Verjetno tista stvar, ki bi jo rada imela za Saro... Hmmm, vedno je ona prva:)
Waw, današnji dan je usmerjen totalno materialistično.
Sara nadomešča spanje iz vrtca, jaz pa malo kukam po netu, če je kje kako fino fajn stanovanje za naju:) Saj sanjam lahko, ne?
papa

5 comments:

Bonny said...

Luštna. Zelo.

Anonymous said...

Luštna ura. A sem jaz falila ali si zbrisala tisti post o morju?

PETRUŠKA said...

DeeDee, res sem izbrisala, ker je tetkica rekla, da je vse skupaj eno veliko jamranje:) Pa je bilo res.
papa

Anonymous said...

Aja :) jest sem pa že gledala če sem kej spregledala.. :)

Anonymous said...

ja, ura...lepa je :) sicer pa itak veš, da dobiš popust ;)