March 23, 2008

KRUH IN POTICA



Sari sem pred dnevi za pokušino zmiksala bel kruh v kakavu.

Do sedaj ni hotela jesti čokoladnega pudinga, le vanilijevega. V bistvu tudi čokolina doma ni marala, če niso bili v njem nasuti še koruzni ali riževi kosmiči. Včasih sem se pošalila, da ni čisto nič 'po meni' glede tega... :)

Kakav in kruh je zmazala. Prvič je bila res lačna. A zmazala ga je tudi drugič. In tretjič.

Sedaj že uživa tudi ob polnozrnatem kruhu v mleku ali kakavu. Priznam, eno čajno žličko sladkorja ji dam noter.

Danes pa je pojedla dva kosa velikonočne potice. Pogrela sem dober deciliter mleka ter v njem zmiksala potico. Pohlastala je do zadnje žličke, čeprav je imela danes kar tri zajtrke:) Otrok je pač postal lačen.

Tetkica, spet si naredila najboljšo potico! Škoda da si ravno danes dežurna, ker bi ti to potrdila tudi Sara:)

Po opoldanskem spancu bova probali še jajčka: da vidim, če sem jih dobro skuhala in lepo porisala... Čeprav jih jaz ne maram:(

Pozdravčke!


4 comments:

Anonymous said...

Moja potica je bila tudi njam. Jajca pa tudi pri meni niso preveliki favoriti...

mami3 said...

Jaz sem letos prvič pekla potico in moram se pohvalit bila je božanska. Od tašče se je sploh noben ni dotaknil, mojo pa smo vso pojedli že v nedeljo. Pa je ni bilo malo.

PETRUŠKA said...

mami3, razumem tvoj ponos ob tem. Smo pač na gorenjskem, kajne? Kjer je kar prijetno vedeti in videti, da si od nekoga malček boljši:)

Tudi pri nas potice ni več...In jajc se tudi dotaknili še nismo:)

Jutri v nov teden... srečno!

papa

mami3 said...

priznam sem full ponosna da mi je uspela potica, sploh pa da je bila tako dobra :) Nikoli, amapk res nikoli, še v sanjah se mi ni zdelo da mi bo kdaj uspela.