January 10, 2008

Nekaj tistega

Pred časom me je M. vprašal, kako in kaj...

Moj srček.

Končno bije normalno.
Dolgo sem razmišljala o tem. Nekako sem se še bolj spoznala. Poglobila vase.
Vprašati sem se morala marsikaj, predelati marsikateri spomin, opaziti marsikateri dogodek, začutiti marsikatero čustvo.

Ta teden sem imela dovolj časa za razmišljanje. V avtu, ob radiu Hit, tetkinem CDju, je to idealno.


Dognala sem, kakšni moški so mi všeč. Zakaj so mi taki všeč.
Dognala sem svoj položaj, trenutno stanje in možnosti za jutri, pojutrišnem, za vsak nov dan.
In dognala sem, zakaj sem sploh taka. Zakaj govorim eno, želim si drugo in čutim tretje. Sedaj sem vse troje združila. Našla rešitev.

Naj ostane v meni. Tako prijetno je, ko spoznaš nov košček sebe, ko doumeš novo stvar, ko čustva postanejo prijetna. Prijetno je, ko si enkrat, končno na čistem sam s sabo.

Pravijo, da je vsak dober začetek v glavi. Sedaj verjamem.

Lepo je:)

papa