January 10, 2008

Finance

Začela sem si beležiti svoje finančno stanje.

To sem nekoč že počela, a sem takrat obupala, saj nisem imela nobenega denarja in nobenih stroškov, poleg mesečke. Vse ostalo je šlo itak za cunje.

Zdaj spet pišem. Najprej si zapišem, koliko denarja pride kateri dan v mesecu.
Potem napišem, koliko je obveznih, stalnih stroškov. Tu so položnice, na kar sem prav ponosna, da si bivanje plačujem sama. Potem je tu novi kredit za kurilno olje. In prispevek za hrano, ki si ga delim s tetkico.
Kar ostane, porazdelim. Bencin, Sarina hrana.

Še od tega ostanka pa lahko določim, kaj si lahko privoščim. Ta mesec je tu naprimer Sarin voziček, material za mojstrico in mogoče še kaj nepredvidenega. Naprimer zavarovanje hiše? Nezgodno zavarovanje sebe?

Tako je denar pod nadzorom in varčevanje je precej lažje. Ker že na začetku meseca vem, koliko bom prihranila in ni treba čakati do konca meseca, ko se pogleda v denarnico in ugotovi, da je prazna.

Rešila me je nekako štipendija. Navajena sem bila živeti brez nje in to je tisti dohodek v mesecu, ki ga lahko prišparam. Za zdaj...

Še prekmalu bo tu avgust, registracija...


Zrno na zrno, pogača. Kamen na kamen, palača:)