December 14, 2007

KUHAR DAMJAN


Ste ga videli?

Mineva kake tri tedne, odkar gledam Kmetijo. Ja, ta 'trapasti' resnicnostni sov...
In mineva en teden, odkar jo gledam s pricakovanjem, da vidim Damjana.

Ste ga videli? Danes se je boril z Matijo. Boj ni bil tako smesen, kot zadnjic Klemenova bitka, a malo sem pa se nasmejala:) In na koncu, ko se je 'obesil', sem bila prav zadovoljna, vesela.

Cestitke za 1000 evrov Damjanu:) Glede na to, da sem omenila skupen sprehod, bi me pa zdaj lahko povabil na kavo, a?
No, saj sprehod sem imela v mislih zato, da vidim, koliko se je clovek spremenil odkar sem ga videvala v Orhideji. Moram reci, da je v mojih oceh precej enak, ce ne cisto identicen.
Tetkici pa se zdi precej spremenjen (ja, sedaj pa se je koncno spomnila, kateri kuharcek je to:))

Se kdo gleda Kmetijo?
Za koga boste navijali jutri? Jaz za Biljano, ker se mi Dasa zdi prikrita hinavka. Ker bi za denar dala celo prijateljstvo.

In btw, sem zadnjic prav videla, ko so Rusani izrazali mnenje o 'je ali ni nadlegoval' (mislim, da je bil Mirko?), da je bil sobloger Tine posnet? (Za moje sposobnosti prepoznavanja ljudi je cisto mozno, da sem se zmotila, a vseeno... je bil?)

Nocko!



1 comment:

Anonymous said...

Sobloger Tine ni bil posnet. Je pa bil njegov tast. :) Sobloger Tine takšnih neumnosti ne bi želel komentirati, je pa tu in tam pogledal kmetijo. In če smo že pri kmetiji, kapo dol Klemnu!