November 29, 2007

UKRADEN AVTO

Sedaj pa je resno.
Ukradli so nam avto. Ne, nobenega od nasih treh avtomobilov. Ampak nas prejsnji druzinski avto, ki je bil clan druzine deset dolgih in varnih let, ki smo si ga 'prodajali'
iz roda v rod (midve s sestro sva ga morali vsaka posebej odkupiti od dedija oziroma takratne macehe, ki sploh ni imela nic pri tem, le pokasirala je) in s katerim je povezanih veliko spominov.
No, smo ga sicer prodali za 150€, in to ze avgusta. A se je vleklo do danes, nasa naivnost in verjetje v postenost ljudi.

Gre se za 'mojo' staro petko. V bistvu je bil avto ocetov, saj ga do letos nisem nikoli zares odplacala. Ko sem kupila nov avto, so vsi potencialni kandidati za Renault 5 Five odbrzeli dalec stran. Oglas na netu je sameval precej dolgo. S ceno 200€.
Takoj, ko sem ceno spustila na 150€, so se vsuli klici. Od vecine klicev sem ze takoj prepoznala tiste, ki so strokovnjaki za goljufije. Klicali so samo moski, kaj pa drugega. Nekateri bi pobrali samo dele dol, drugi bi odpeljali avto in placali cez en mesec, ko bo placa, tretji so hoteli samo naslov, da bi prisli avto pogledat. Take sem na hitro odslovila. Naslova pa ne dajem kar tako!
No, pa poklice nekdo, ki placa, odpelje, se spozna na prepis avtomobila.

Japajade!
Kupoprodajno pogodbo imam overjeno in njegovo besedo od septembra, da je naredil prepis. Pa mu je verjeti? Namrec, njegove nove zavarovalne police nisem nikoli prejela, prav tako je od najinega zadnjega pogovora nedosegljiva stevilka mobilca, domaca telefonska stevilka mrtvo zvoni v prazno.

Pa sem si rekla, bom tolk fer, da mu posljem tistih 20€, kar sem mu dolzna, pa rezervne kljuce. In zraven pismo, ki ze malo meji na groznjo, da sem svoje obveznosti do njega s tem izpolnila in da ce v enem tednu ne dobim kopije zavarovanja, prijavim krajo avtomobila in vse izterjam preko sodisca.

Pha! Pa me je.
Pismo dobim nazaj, z nalepko 'NEZNANO'.
Zdaj pa se naj kavsnem v rit. Septembra je se bil gospod v imeniku, sedaj ga ni vec. Na njegovem naslovu zivi nek cigan (predvidevam po ekstra cudnem nazivu).
Kako naj takega cloveka, ki je izpuhtel, sploh tozim? Kako naj prijavim ukraden avto, za katerega sem dobila placilo, imam veljavno pogodbo... A nimam tablic, avto pa je po vsej verjetnosti na eni od cest sredi Balkana?


Najhuje pa je to, da sem v tistem casu toliko prebrala o takih, tocno takih dogodivscinah. In sem si rekla, saj meni se ne bo zgodilo. Saj je dal besedo.
In tudi dedi je bil za. Konec koncev, bo on dobil na dom posto s kaznijo. Koliko je ze? Ce ne vrnes tablic, ne odjavis vozila iz prometa, ko potece registracija?
No, potekla bo decembra. Torej bomo posto dobili marca. Jedeta, najbolje da zacnem sparati, saj bo vsa krivda zvaljena name. Nekako je vedno tako.

Kaj mi je narediti? Ne sprasujem, kaj bi morala narediti takrat, ker to vem. Ne zelim brati komentarjev, da sem zaJ*, ker tudi to vem. Ce bi napisali to, potem se ugriznite v prste in pritisnite cancel. Rad bi vedela le, kako popolnoma neznanega cloveka dobiti v roke, ce za njim ni sledu? Lahko polocija kaj pomaga, lahko najdejo avto?

Hvala.
Lep dan:)

6 comments:

uf said...

Nimam ravno izkusenj s tem... na sreco. Ampak po mojem, ce prijavis, da je ukraden, se potem lahko sklicujes na to, ce ti slucajno posljejo kazen zaradi odjave tablic ali kaj podobnega.

Tine said...

Zaj* si!! :) Ne bom pritisnil cancel, ker vem, da se iz tega da veliko naučiti, tudi sam sem se že. Ker avta ne kupujemo in prodajamo vsak dan (kot tisti goljufi), se to pač zgodi. Žal je največkrat tako, da je treba zadeve "požreti" in se tolažiti s tem, da drugič bomo pa že vedeli kako in kaj. V glavnem, jaz nikoli več ne prodam avta, ne da bi ga pred tem odjavil iz prometa ali na licu mesta dobil v roke njegovo novo zav. polico. Na koncu koncev je avto tudi zavarovan na tvoje ime (predvidevam), tip se bo v nekoga zabil (nekega kolega), on bo pa potem iz tvoje AO police zahteval povrnitev mat. škode in odškodnino za "kao" poškodbe. Potem bo pa zav. tebe basala.
Zadevo prijavi policiji, kaj pa češ. Ali jih vsaj za nasvet vprašaj.
P.S. Če se prav spomnim, je že dolgo nazaj veljalo, da če so ti ukradli nekaj, kar je bilo vrednosti manj od 40.000 SIT, se policija s tem ni resno ubadala.. ali kako že? hm... vprašaj.

N in N said...

Priznam, da mi te stvari niti približno niso jasne....

Po moje je najbolje vprašat policijo ali pa zavarovalnico. Pa naj prekinejo zav. pogodbo za ta avto, ker ni več tvoj, kar lahko tudi dokažeš s pogodbo.

Tine said...

Police se ne da stornirati, dokler je avto registriran. Registriran je na isto ime kot zavarovan. Po zakonu mora biti vsako registrirano motorno vozilo (tisto, ki se udeležuje v prometu) odgovornostno zavarovano. To pomeni, da se zavarovanje lahko prekliče samo z novo polico ali odjavo vozila iz prometa.

Anonymous said...

Vzemi pogodbo in na policijo,ter poskusi odjavit avto iz prometa.Sicer pa saj imaš kupoprodajno pogodbo in z njo lahko dokažeš , da nimaš avta v lasti.Bi pa bilo najbolje , če bi ob prodaji avto odjavila ti,novi lastnik pa prijavil.Najboljše pa je , da vso zadevo prijaviš na policiji,če ti bo v tolažbo;najbrž nisi edina.Zdaj pa ukrepaj!!!

Tine said...

Dokler je avto registriran na tvoje ime ti odgovarjaš zanj. In ja, čimprej ukrepaj in se oglasi na policiji.