November 10, 2007

IZLET

Zjutraj se je Sara zbudila ob uri, primerni za odhod v vrtec... verjetno ji ni bilo jasno, zakaj bi danes lahko spala dlje, dokler nisem jaz nekaj zacela jamrati na to temo... No, pa sva vseeno vstali pred sedmo:)

Ko je tetkica prisla iz sluzbe (prvic je bila dezurna) je Sari uspelo, da je spreenila svojo odlocitev: namesto spanja gre z nama na malo drugacen sprehod.

Ker sem jaz cisto brez kondicije in ker ni bilo prav veliko casa, smo se odlocile za najlazjo varianto: Kamniska bistrica.

Sara je v svojem nahrbtniku zelo uzivala. Najprej je sicer samo opazovala, kasneje pa se je razzivela: cebljala je, se pogovarjala z drevesi, buljila v sonce in se smejala na ves glas:)

Danasnjega sprehoda je bilo sicer hitro konec, saj naju je pred opoldanskim spancem cakala se nevrofizioterapija.
V avtu na poti nazaj je pupa sicer ze trdno spala in pricakovati je bilo,
da ne bo pri volji za miganje in telovadbo. A zgodilo se je ravno nasprotno, tudi pri J. je uzivala!

Se nekaj fotk:








papa


P.S.: Zdajle zvecer pa tuhtam, zakaj hudica me noga tako boli, da se komaj premaknem?



5 comments:

Anonymous said...

Hehe, se vidi da je Sara uživala. Imate pa isti nahrbtnik kot mi, Vaude. Je uredu ane? Jaz ga zelo "obrajtam". Pri teh ruzakih moraš samo paziti, kadar je mrzlo, da niso ture predolge, da se ima otrok čas razmigati izven ruzaka in da je toplo oblečen. Kadar namreč tako sedijo se pretok krvi v nogice zmanjša... Sej to si verjetno vedla...

PETRUŠKA said...

Ja, to vemo:) Pa tut gospod v trgovini je poudarjal, da ne sme biti vec kot pol ure v kosu noter.

Res je super nahrbtnik. Men je prov fajn, da Sara spozna se kak drug polozaj kot sedenje v svojem stolcku in lezanje. Vcasih se mi zdi, da prov trpi, ker se ne zmore po svoje gibat in je skos v dolocenih polozajih...in tole prav popestri zadevo!
No, mamo v nacrtu kupit se sedalno vreco zanjo, ker v vrtcu uziva v njej:)

papa

Tine said...

Rožic se pa ne sme trgat, da vesta! :)

PETRUŠKA said...

Ma te plisaste lahko vedno:)

Anonymous said...

Da drugič ne bodo bolele noge predlagam drugačno obutev.Ta del poznamo tudi mi.Smo večkrat tam,ponavadi si privoščimo "piknik iz nahrbtnika" in uživamo.Tudi mi smo pozanali podobno "prenosno sredstvo" ( tamala je bila v njem celo na Kaninu)tako praktično je vse skupaj.
LP