November 11, 2007

NOV JUTRI?



Skoraj bi se zgodilo, da danes nebi uspela it volit. No, Sara se je le 'podvizala' in sli sva na vecerno voznjo na drugi konec vasi.

Prav navdusena sem nad razpletom predsedniskih volitev! Zmagal je seveda kandidat, za katerega sem navijala ze v prvem krogu.
Sploh zadnji teden sem mocno upala, da se bodo ljudem odprle oci, da bodo malo pomislili in odlocili s svojo glavo. In zgleda so.

V vsej predvolilni mrzlici me ni zmotilo pravzaprav nic, dokler tik pred dnevom D ni g. Peterle ugotovil, da mu tece voda v grlo in je napadel. Meni se zdi tipicno slovensko: vrzi polena pod noge, ocrni nasprotnika, kolikor mores, bodi egoist in zmagaj za vsako ceno.
Pogrel je staro juho in ji celo dodal se malo grenkih zacimb... Ce pustim na strani prispodobe, je sel obujat spomine iz casov osamosvajanja Slovenije in vloge obeh letosnjih predsednickih kandidatov takrat...
Za moje pojme dokaj podlo. To obracanje besed, da je bil g. Türk na strani Jugoslavije. Vsakdo, ki je poslusal mirno pojasnitev novega (bodocega) predsednika, je doumel, da nam je bil vsem enakopraven: takrat smo bili namrec vsi se Jugoslovani.

No, se nekaj drobtinic napadanja s strani porazenca sem zasledila tekom zadnjih dni... Zdelo se je, kot da uporablja se zadnje moci, zavedajoc se, da vedno bolj izgublja. Ceprav je kampanjo zacel ze kot zmagovalec, takrat je bil celo meni vsec... Dokler niso kandidature potrdili tudi ostali.

Vesela sem, da je zmagal g. Türk.
Pa ceprav bom se nekaj casa poslusala ocitke, zakaj sem volila zanj... Predvsem s strani ljudi, ki se niso ravno veliko pozanimali o vsem dogajanju. Naprimer, starejsi so samo slisali, da se je g. Peterle boril za Slovenijo, da g. Türk je pa zbezal... (ha, kaj res?) Kmetom in pa verskim fanatikom je vazno pa to, da je g, Peterle njihov... (ha, spet res?)
Meni je vazno pa to, kdo je pristen, posten, kdo igra fair play in nenazadnje, kdo ima super zeno, bodoco prvo damo:) Po gospe Kucanovi sem jo ze kar pogresala:)

No, vsekakor od novega predsednika ne moremo veliko pricakovati. Povedal je svoja stalisca in poglede na svet, kar nekateri ljudje zmotno smatrajo za obljube... A na koncu bodo razocarani, saj pri nas predsednik se nima toliksne moci, da bi lahko spreminjal svet...

Vsekakor bomo lahko kmalu, ob predaji 'prestolcka' upali na boljsi jutri in se prepricali, ali je bila odlocitev prava. Pa ceprav nam bo to dokazano le z vecjim pojavljanjem v javnosti, bolj stevilnim nasvetom in komentarjem na perece problematike ali pa s tehtno izbiro novega 'tima', ki bo vodil naso lepo drzavico...

Vsem torej, lep in nasmejan jutrisnji dan!
papa




2 comments:

Tine said...

Včerajšnji dan si moramo dobro zapomniti, še bolj si moramo zapomniti, kdo je zmagovalec. Ker se nam lahko sicer zgodi, da čez kakšno leto ne bomo več vedeli kdo je naš predsednik. Kdo že? :)

Anonymous said...

Jaz sem tudi zadovoljna. Upam, da bo to dobra popotnica za naslednje leto za državnozborske volitve...