August 13, 2007

STAT COUNTER

Mogoce je kdo opazil, da se v desnem stolpcu nahaja stat counter. Ja, je cisto nov, da se pobaham:) In se zastonj je bil, waw!
Namestila sem ga v nedeljo zgodaj zjutraj, da vas bo bolj natancno prestel:) Ne, ne... hecam se.

Pri mami3 sem dobila skomin, da bi tudi jaz rada vedela kaj vec o svojih bralcih.
In moram reci, da ste zelo pridni:) Samo vceraj ste sem zasli 139-krat, bilo vas je 85, od tega vas je 24 pokukalo vec kot enkrat, 61 pa samo enkrat.
Danes vas je bilo ze 39 s 70-imi kliki oziroma kukanji. Pa je ura sele poldne.

Vse pohvale vam, da se vam da brati. Ugotoviti moram se, kaj vas pritegne tu gor. Upam, da ni le tale prelepa roza barva? In tudi ne moja lepota? Potem pa mora biti Sara! haha:)
Le komentirate bolj malo, glede na to, da sedaj vem, koliko vas je. Predvidevam, ce ste nasli blog, da znate najti tudi link do komentarjev in dobrodosla vsaka misel:)

Se beremo, pozdravcke!
P&S

2 comments:

Anonymous said...

Mene je pritegnilo tvoje pisanje. Zanimivo za branje + zanimiva tematika. Je zanimivo prebrat izkusnje od mlade mamice z otrockom s PP. In po prebranem sodec - vse cestitke!

Ce bos pa s Saro kaj v Lj in sta za kak sprehod po Tivoliju, pa le sporoci.

LP, Ribica

Tine said...

Off topic..
Ne vem, če imam tvoj pravi email naslov..

Lp, Tine