August 8, 2007

CAR

Spet debata o moskih. Hmmm... njami:)
Vceraj me je po dobrih dveh letih nekdo spet malo 'zmesal'.
Da ne bo pomote, da si ne bo kdo predstavljal kaj prevec resnega.

Torej, v dveh letih, kar sem kvalitetno samska in lahko precekiram vsakega od pete do glave, sem vceraj uzrla bitje, ki bi ga lahko gledala se in se. Res gorgeous!
Do sedaj sem imela razlicna obdobja. Enkrat sem se sekirala za nazaj, ponovno prebolevala (ta so bila k sreci vedno najkrajsa), drugic sem studirala, ali bom sploh kdaj imela se eno moznost, spet tretjic pa sem samo opazovala, ocenjevala in si delala sliko svojega 'idealnega'.

Vmes sem med temi obdobji naletela celo na kaksnega sogovornika, novega kolega ali znanca.
A sem ugotovila, da sem kar pametna, ker sedaj nanje gledam s tal in ne z oblakov. Nazadnje mi je bil vsec M., tako na first sight. Ko sem ga spoznala, sem kar hitro zvedela, da ima oci drugje in me je minilo. Klepet z njim je zadnje case res med najboljsimi, a vsake morebitne konkurence pac ne maram. Enkrat mi je bilo dovolj, da sem kot zmagovalka zapustila igro, sedaj sploh ne sprejmem igre.

No, da povem sedaj bistvo. Vceraj me je pot nesla v Menges in...
Sprejel me je usluzbenec P. To je tip, ki je po videzu, nacinu hoje, nacinu govora, glasu, stilu oblacenja, na prvi, drugi in tretji pogled DOBER.
Kolikor pac ugotovis v slabe pol ure, v tolikem casu mi je postal zelo vsec.

Ponavadi se pri meni tu konca. To je vse, vsec mi je in konec cele zgodbe.
Nisem clovek, ki bi se zanimala za to, ali ima punco, ima ogledano ali pac se caka, da pride mimo.
Niti nisem clovek, ki bi se sploh zanimala o njem naprej. Pomislila sem, saj ga skoraj vsi poznajo, njegova idealna je sigurno ze vstopila v njihov salon in gotovo je prisla tudi drugic...in tretjic...
In ker sem med pogovorom omenila svojo zlato hcerkico, potem vem, da me tudi z videzom J.Lo nebi nihce pogledal. Namrec, avtomatsko padem med porocene, zasedene ali pac nekako nedosegljive.
In tudi ce nisem nedosegljiva, to postanem v trenutku, ko tip izve za soncece. Povedano po domace, dol mu pade:)

Torej, P. je res car. In naj pri tem ostane.
papa


Update: Imena sem zbrisala, da ne bo kaj narobe.

3 comments:

Anonymous said...

Ti pa si pesimistične sorte. Kot prvo, J.Lo RES ni nothing special...kot drugo pa...kako lahko veš, kaj se plete g.Carju po glavi :) Ne moreš vedeti, če ne vprašaš :) Kdor jezika špara, kruha strada :)

PETRUŠKA said...

Men je pa ravno ona lustna in ravno zato, ker nima tistih 'zahtevanih' mer.
In ne, ostajam pri svojem. Nikoli si se nisem upala kaj takega vprasati, niti ko sem bila 'mlada', kaj sele zdaj! Sem ze prestara in way too far preresna za take fore.
Sam da vem da je tip hud:) In da vem, da se znam opazit take cortke, ker sem vcasih ze mislila, da ni nobenega vec.
papa

Anonymous said...

S tistim "I'm still Jenny from the block" se mi je čisto priskutila :) Ne zaradi mer, ampak attitudea.

Vidiš, mogoče bi pa ravno zato, ker si tako "resna" lahko kakšno rekla :) Sem sitna ane?:)