July 31, 2007

Trgovina

Danes je torek: pri najboljsem sosedu dan za popuste.
Prejsnji torek smo imeli se poln hladilnik, zato smo eno dozo izpustili. Danes pa je bilo doma ze malodane stradanje (beri: za zbircneze res prazen hladilnik).

Tuhtala sem, kako naj s Saro odpeketava. Namrec, da zapravis 50+ €, moras ze kar vzeti vozicek. In kaj storis, ce imas ti ze otroski vozicek v rokah?
Tako sva vzeli s seboj mojo staro mamo. Prav z veseljem je sla. Saj veste, kako starejsi malokdaj kam grejo in kako radi grejo sele med ljudi. In za naso mamo je ravno najboljsi sosed tisti, kjer vedno sreca kaksno sopionirko:) In se vsa vesela spomni cesa, da potem lahko razlaga.

No, v glavnem... Bilo mi je super.
Zakaj?
Mama je sla s Saro po svoje mal pofirbcat, da sem jaz lahko res nabavila vse potrebno.
Na koncu smo se srecale pri zelenjavi in Sara me je bila ful vesela. Sem zrasla za 5cm!

In kako dolgo ze nisem obcutila te neke samostojnosti. Ali svobode.
V glavnem, cele pol ure sem bila brez Sare, brez skrbi in sem lahko napolnila baterije.
Mogoce se marsikomu ne zdi nic posebnega, jaz pa sem se pocutila kot carica. Sploh, ker je bila guzva, nekaj poznanih obrazev in polno pozitivne energije. Celo mama se mi je zdela frajerka;)

Jutri bom mogoce ponovila, v manjsi, a daljsi verziji. Grem namrec na tomografijo (CT slikanje noge) in nazajgrede po manjsih opravkih. Namrec, jutri je 1. avgust, moja mami bi bila stara 46 let.
Grem po roze, najbolje da se po dolgem casu zapeljem na trznico (v cvetlicarnah znajo za moje pojme prevec komplicirati)... in mogoce v Muellerja po kaksno veliko Milko:) In ko bom ze ravno v tistem koncu, lahko pokukam v Citypark, ker tam res nisem bila ze sto let:)

No, se ne bom hvalila od navdusenja, kolikor se poznam, bom sla kar naravnost domov k Sari.
Itak nimam nic za zapravit, samo gledat pa tudi ni uzitek.

Bom raje med potjo nazaj tuhtala, kaj vse moram spakirat za na morje.
Ja, spet odhajava. Tokrat malo drugace. Tetkica in njen stricek sta na dopustu, pa sva dobile vabilo. Sara je namrec zelo pogresana, tetkica jo ima tako rada, da bi jo vzela za cel teden dol. A potem pa res ne vem, kaj bi jaz pocela cisto sama doma:)
Upam, da bom v soboto delala, sem namrec 'dekle na poziv'. Zelim si sluzbo in vsak zacetek je dober. Tako sem prosila za delo, a moram biti vse sobote v pripravljenosti, ce me poklicejo, grem delat. Hecno, ta 'sluzba' je cez cesto:)

Se tipkamo, uzivajte!
P&S




6 comments:

Freycha said...

o ja, poznam feeling. Zadnjič sem šla prvič, odkar je Dita na svetu nekaj na banko urejati in potem naslednji dan v Pikapolonico čisto sama. Dita je bila doma v varstvu najdražjega. Kak fenomenalni občutek. Sicer sem divjala ko zmešana, da sem prišla čimprej domov, ker me je bilo strah, da doma mala joka in me pogreša, ampak občutek je bil pa noro dober. Tako energijo sem dobila, da bi lahko letela. Kaj pomeni tistih pol urce ali slabo urco "samote", ne?

PETRUŠKA said...

Tocno to, Freycha:)
Sem pa danes res letela naravnost domov, ker je kar dolgo trajalo tisto slikanje. In sem imela isto obcutek, da Sara doma joka kot dez. Pa je bila vsa nasmejana:) tudi po roze nisem sla, grem raje popoldne s Saro:)
lp

N in N said...

Sej paše včasih... Ampak potem imam slabo vest in pogrešam Nejo in hitim po njo in potem sem kar žalostna, ko ugotovim, da me sploh še ni pogrešala :(( Hja no... sej po eni strani pa hvala bogu, da me ne pogreša preveč.

mami3 said...

men pa tak paše bit sama včasih. najlepše mi je prav v trgovino it sama, da v miru nakupim stavri. In ne boste verjele velkoooo manj zapravim. In občutek je res fenomenalen, kot je napisla Freycha. No še lepše pa je da si vseza mamo sabo in ti ta ni težila. meni ponavadi potlej poleg otrok še nona diha za vrat :)

Drugače pa mene tud vedeno skrbi kako so ta-mali. Sploh sedaj ko se tavelikedva kar naprej tepeta :(

Anonymous said...

Evo, mi smo pa ravno z dopusta. Eh, sej to ni tak "klasičen" dopust, nismo bili na morju...ampak pri jezeru :)

Dekle na poziv? :) To se tako, malo "provokativno" sliši :) Pa še "čez cesto" :) Kaj boš pa počela? :)
Drugače pa čestitke za službo...kaj pa pri Delu pravijo? Kaj novega?

Ja, jaz grem tudi zelo rada sama kam brez mulčkov...in tudi potem grem zelo rada domov k mulčkom...ampak paše, eno z drugim...

Uživejta pri tetkici!

PETRUŠKA said...

DeeDee, kaj ste sli spet v Bohinj?Saj si ravno zadnjic, za vikend napisala, da ste prisli domov:)

'poziv cez cesto' je samo neka tovarna, kjer 'delajo' plastiko:) Se mi vidi, da sem ze iz prakse, ker mi res ni padlo na pamet to kar je tebi, DeeDee;)

Sicer pa imam ze vse spakirano, le se v avto znosim in grem hitro spat, da bo cimprej jutro:)

Uzivajte vsi skupaj!
papa