June 5, 2007

VRAZEVERJE?

Sigurno je vsak izmed vas ze dobil tisti mail, kjer pise, da poslji naprej in te bo ob 18:33 nekdo poklical...
Se spomnite?
Jaz sem ga dobila vceraj, a ga zopet nisem poslala, zakaj ze, saj se nikoli nic ne uresnici.
(razen v primeru prejsnjega posta, ko je res na delu nek duh Usode...)


Pa naj vam zaupam, kaj se je zgodilo vceraj ob 18:17. Res je, to je celih 16 minut prekmalu kot napovedano, a dobila sem sms. Od koga le? Zdajle sem preverila, kdaj je bilo, ko sem dobila zadnji tak nepricakovan sms, bilo je 21. maja (tega leta). Torej: 14 dni nazaj.
O madonca, tole je pa nekaj cudno. Ja, sms je prispel iz Njegove stevilke. In vsebina?
Rad bi videl Saro.


Jaz cist sokirana, tole mora bit pomota, da se ocka na svojega otroka tako pogosto spomni. In spet pomota, da tega otroka zeli videti!
Sokirana sem vljudno odpisala, da lahko kadarkoli, z izjemo enega dneva in naslednjih dveh tednov. Upam, da to ni razlog za onemogocanje stikov? In se vedno sokirana...
Kolikor ga jaz poznam, bi moral naslednjic vprasati po Sari okoli 4. novembra, ko bo pihala drugo svecko. In kolikor ga jaz poznam, itak sploh ne bo prisel k njej. To samo tako rece.

Pa zgodbe se ni konec.
Danes me je klicala bivsa bodoca tasca, da bi rada prisla k Sari.
HALOOO???
Ok, ful lepo. Pride v cetrtek, pripeljala bo tudi eno od svojih vnukinj.
Pa bomo videli, kaj bo. Ljudje, ki me poznajo, ze vedo, kaj si jaz mislim. Vsaj glede tega, kako Sara ni nikoli dovolj dobra zanje. In kako radi obljubljajo, da bodo prisli k njej, potem pa dva meseca ne duha, ne sluha.

Konec koncev so njeni sorodniki, lahko bi prisli veckrat in se do nje obnasali tako, kot se pac obnasa.
Ne pa, da ze vnaprej vem, kako bo.

Ampak obiska se zelo veselim, tudi Sari sem ze tisockrat povedala, da pride babi.
Konec koncev sem jih imela vse zelo rada, le cas je zabrisal to ljubezen, prav tako kot je zabrisal rane.

Pustimo se presenetiti!

papa

1 comment:

mami3 said...

se spomniš ko sem ti pisala, da ne bo dolgo časa preteklo, ko mu bo hudo v srčku. Ko bo jokal zakaj vaju je zapustil.

Hitro je tole prišlo ;)

Pa srečno.