June 6, 2007

KALVARIJA S SOCIALO

Ja, ja. Spet se dogaja. Odlocbo sem zadnjic prejela, denarja pa od nikoder. Obljubljen je bil do konca meseca maja, pa nic. In danes? Po telefonu razburjeno pove, da kaj sploh mislim, da meseca maja itak nebi dobila nobenega denarja, saj mi odlocba velja od 1.5. naprej. Ok, to stekam, ker se placuje za nazaj. Ampak, kje pa je potem nakazilo za mesec april, ki bi moralo biti meseca maja, me zanima. Pa rece, to se morate pa z gospo za rejnistva menit, jaz vas takrat se nisem mela v racunalniku. Ok, poklicemo njo in ona pa trdi, da je dodatek za sprotni mesec in da je aprila nakazala aprilskega.

Ko bom imela cas, se bom spravila spet brat te njihove zakone.
Njim vse stima, le jaz imam neko luknjo nekje, ne gre mi v racun. Sem pa totalno razkurjena spet.

Zelite nasvet iz prve roke?
Ce si zelite ze zjutraj uniciti dan, hitro poklicite na CSD in jih vprasajte karkoli:) Preverjeno deluje. Vprasanja itak ne poslusajo do konca, tudi ce bi ga, ga ne zastopijo in v odgovor dobis nevihto z besedami, ki so zrasle na nekem kislem zeljniku.
In kaj ima ona od tega, da ti unici dan? Mokro telefonsko slusalko!

papa

2 comments:

Anonymous said...

Ostani takšna kakršna si in piši kar ti veleva glava in srce. Pogumna ženska si, Petra!

Anonymous said...

Tudi mi imamo odločbo za preživnino od 1.4. , pa bomo če bo "sreča" dobili prvo junija-toliko o preživninskem skladu in njihovi skrbi za pravice otrok.
Pozdravček