June 7, 2007

TEDNIK

Danes sem si celo uspela ogledati prvi del Tednika, rubriko 'Pomagamo'. O akciji za zbiranje pomoci si lahko preberete tukaj. Torej, v prispevku se je dobro videlo, da deklica s cerebralno paralizo potrebuje nov invalidski vozicek, saj je zdajsnji vidno premajhen.

Spomnila pa sem se svojega komentarja, ko sem nekoc gledala to isto oddajo, isto rubriko. Takrat je neka mama zbirala denar za vozicek in avtosedez za dveletnega sina. Moj komentar je bil, da pri dveh letih je pa ze malo tezko kar zamenjati vozicek, saj ponavadi prvega (ta je navadno na napotnico) sele takrat enkrat dajo otroku. Kaj sele avtosedez, nisem se slisala, da bi delali kje prilagojene sedeze za v avto. Po mojem mnenju je tista mama igrala na karte nevednosti ljudi, ceprav se je otroku res videla prizadetost. Vendar vseeno, vcasih je lepo igrati posteno, zbirati denar pri dobrih ljudeh, ko ga zares potrebujes.

Danasnja druzina mi je v glavo postavila vprasanje, naj poklicem in jim prispevam? Res je malenkost, ampak z malim se zacne. Pomislila sem, da bom nekoc jaz na istem, prosila za pomoc in... kako bo, ce ne bo nikogar, ki bi mi pomagal?

Po drugi strani sem pa pomislila na njihovo financno plat. V prispevku je navedeno, da imajo slovensko drzavljanstvo. Torej, iz tega naslova dobijo za bolno hcer 180 € mesecnega dodatka za nego in varstvo. Iz slednje pravice sledi, da ima eden od starsev pravico ostati doma kot negovalec, prejema minimalno slovensko placo ter mu tecejo leta. Torej, tega v prispevku niso navedli, ali je druzina s tem seznanjena ali pa so kaksni drugi razlogi, da te opcije ne morejo izkoristiti.

No, pa vseeno. Rabijo pomoc, kot jo bomo mogoce nekoc potrebovali mi.

Se poznamo pregovor, delaj z drugim tako, kot zelis, da bi drugi ravnali s teboj?

Dobro se z dobrim vraca. Jaz bom poklicala, mogoce dvakrat. Res bo to samo 2,50€, a je odraz dobre volje in srca.

090 93 30 93

Lahko noc

2 comments:

Anonymous said...

Mi pa zbiramo plastične zamaške od steklenic za fantka iz Mežice , ki tudi potrebuje voziček.Smo kar pridni in smo jih že nabrali zelo veliko.Ja naši vrtičkarji so pridni.In nzdaj smo že razširili akcijo.
Lep pozdrav.

mami3 said...

Jaz sem sama enkrat poslala eni mamici v stiski kar nekaj oblekic , nekaj celo novih in nikoli ne bom pozabila ko sem za božič dobila njeno voščilnico. To je bilo najlepše darilo tisti božič. Petra tole je pa lepo razmišlanje.

Samoočka lepo od vašega vrtca za tako akcijo. Več bi jih bilo potrebno.