June 4, 2007

CAKAM

Sara se spi.

Zbudila se je ob 3:44 in do pol sestih se je vztrajno trudila narediti zurko. Tetkica je seveda prisla gor, skupaj smo pile, se crkljale in pele... nakar sem imela ze velik primankljaj spanca in sem sla po skuto, ki je sla v tek in dobila sem svoje: se malo spanca:)
Ze takoj sem vedela, da je Sara ze lacna, a vedno ob teh urah oklevam pred hrano. Ce se bo enkrat navadila, boga jaz! Ko bi vsaj pila mleko, magar kakav, to bi slo. Ne pa hrana tako zgodaj. Se ze vidim, pecena sem. Bom vstajala pred kokoskami in hranila dete?
Oh, saj se v casih dojenja (Sarinih prvih sest mesecev) ni bilo tega! Je pa res, da zdaj cez dan bolj malo je. Ima tako majhne obroke, da je njen zelodcek verjetno kar precej manjsi od srcka.

Torej, jaz imam nekaj minutk, da pricnem ta lep teden.
Danes je Sara stara tocno 19 mesecev:) Noro, kako raste. V zadnjem mesecu je pridobila 200 gramov na tezi, zadnji dnevi pa so sploh zanimivi: hodi ze na wc, ratalo je brez problema. Ko sem iz Avstrije prinesla Pujev nastavek, tako lepo oblazinjen, da ji ga kar malo zavidam, je vsa navdusena. Prav vesela je, kadar je na straniscu. Celo glavo tako lepo drzi gor, da me kar cudi. Pogleda vse okoli sebe, se zagleda v umivalnik ali bide nasproti nje in veselo opravi:) Kahle zgleda sploh ne pogresa.
Tako sem ponosna nanjo!
Druga stvar so pa crke. Zgleda se nekaj trudi zlagat. Uspe ji bleknit kaksen popacen b in nek miks crk g in h. Vcasih res rata in tako mi daje se vec volje in upanja.
Super:)

Kot je ze napisala Inca, sem bila v soboto v Avstriji. Nakupila sem si potrebno poletno garederobo, saj je bila moja omara res prakticno prazna. Lani je bilo zame prakticno celo poletje v bolnici in 'postelji', tako da sem bila temu primerno (ne)oblecena. Leto poprej pa sem imela itak 15 kg manj kot sedaj:) (bila noseca, a vseeno zelo suha)
Res, zadovoljna sem s kupljenim, tudi cenovno je bilo zame ugodno in tetkica je ponosna name, da sem si koncno kupila res dobre in lepe obleke, ki mi zelo pasejo. Manjkajo mi le kopalke in 'BH' (drzalec prsi, po nemsko:) )

Danes ima Sara terapijo, ponedeljki so v znamenju tega. Ne smem pozabiti skociti v lekarno, da narocim zdravila, sicer bo na morju kriza. Jutri sva zaenkrat se frej, torej bo spet cvek z Inco. Da zvem, ce je bil se kak klic z juznim vetrom:)
V sredo pa imam sicer en izpit, a se ni dolocene ure, tko da nimam pojma, ali bom sploh uspela iti. Ta dan imam namrec sestanek v vrtcu in sem popolnoma brez varstva. Za Saro je se toliko tezje najti varstvo, najvecja tezava je v mojem zaupanju. Pa je sicer veliko primernih ljudi, a jih vecina izpade zaradi sluzbe in lastnih otrok. Ostane le ena moja teta, ona pa izpade zaradi neprimernosti. Niti enkrat se ni prijela Sare tako, kot sem ji rekla, vedno po svoje, da sta se obe tako zelo matrali, da sem morala doma takoj z malo telovadit, da sem jo sploh spravila v pravilen polozaj. (Kdor ima kaksno podobno tezavico ze ve, zakaj kompliciranje).
V cetrtek zacneva se z delavno terapijo. Da se malo priucim zadev okoli hranjenja. Ja, tudi tu so posebnosti, ki znajo pomagati.

Vikend pa bo v znamenju priprav na morje. Le se financno racunico moram naredit, da mi ne bo kaj narobe hodilo:)

V bistvu sem mislila spisati kak bolj zanimiv post, stipkati malo razmisljanja... pa je zgodnja ura in vmesno tusiranje naredilo svoje. Pa tudi to bo za silo v redu. Razmisljanje pa kdaj drugic, saj je itak tako vreme, idealno za mozgancke:)

papa, pa lep teden vam zeliva!
Petra in Sara

1 comment:

Anonymous said...

Pa kaj je to zdaj?!? Lovro tudi sredi noči nekaj hoče žurirati, tudi jaz se m že sumila lakoto, čeprav skoraj dvomim, saj Lovro dovolj poje.
Zdele je ura skoraj pol desetih, meni pa oči skup lezejo kot bi bila pol desetih zvečer :(
Klic je pa bil :) Sicer prej še 5 neodgovborjenih, ker sem SPET brez telefona okorg letala, ampak saj veš - v šeste gre rado :)))))

papa