May 14, 2007

Spet ta sociala!?#$&!%!*!!!

Ja, opazam, da so ze vsi dobili majski otroski dodatek. No, sklepam po odgovorih na forumu... Jaz pa ne.
Se se spomnite, kako sem se sredi aprila repencila nad socialo, ko sem dve uri sedela tam, da je gospa natipkala eno A4 stran?
No, tocno takrat sem oddala tudi novo vlogo za otroski dodatek in dodatek za nego (tega dobijo starsi otrok s PP). No, vceraj sem si vsa vesela izracunala, koliko mi bo prikapljalo na racun. In danes, nic. Nic. Nic. Nic. Nic. Nic. Nic. Nic.

Pocutim se zopet isto: izigrano. Kot da se delajo norca. Kot da ne stejem. Kot da imam itak grad namesto doma, mercedesa namesto avta in miljone na banki. Ah, kaj pa bo rabila ta denar!? Saj ga ne rabi, to je drobiz... Saj je studentka, naj ji dajo starsi. Saj ima prezivnino... Saj...

Imam jih vrh glave, socialce namrec!
Lani sem dozivela nekaj v to smer, naj me res prezivljajo starsi, zakaj se mi gre tolk za doklade... In potem se enkrat, da itak ne vejo, ce sem res sama z malo, da blefiram...

Naj me grejo preverjat! Se vesela bom, da se bom jaz enkrat socialki rezala v faco.
Da bo videla, da nima vsak takega oceta kot ona. Moj ni v penziji. Moj se ne ukvarja z mojim otrokom. Moj se ne ukvarja z mojimi problemi. Tu je, ce ga zares potrebujem. Sicer pa ima svoje zivljenje, svojo ljubezen, svojo sluzbo, svoje prijatelje. Ni tu zato, da bo prezivljal odraslo hcer in njenega otrocicka.

Nic drugega me ne jezi, le to njihovo delo. Ko obljubi, da bo vse uredila, vnesla nove podatke v racunalnik, da bo vse po starem in da bom dobila denar.
Potem pa od tega nic. In pika na i, imajo zaseden telefon.

Saj se mi nebi slo toliko, ce nebi tega denarja cakala ze nekaj mesecev. Prej je bila Sara rejenka nase tetkice, tako je imela tetkica cez tudi finance.
Sedaj pa sem sama, naj bi bilo spet po starem, a jaz nimam te srece.
Nebi rekla, ce bi ravno vse prihranke zapravila, a kaj ko prihrankov ze 11 mesecev ni bilo. Imela sem pokojnino, zase, ki pa je sla za stroske in hrano. Tako je sla tudi aprilska in kaj zdaj, naj cakam majsko?
Naj spet, se stotic prosim tetkico in dedija za denar? Tega ne morem. Ze tako mi dajeta prevec, pomagata v vsakem tezkem trenutku.
Ne vem... Jim dam sanso do jutri, ko je 15. Takrat naj bi bilo, menda? In potem, ce bo seveda, hop v trgovino po hrano za naso Saro, po plenicke in sadje...

Le telefonirala bom tezje... Mobitela pa res se nisem placala:(

Pa naj se kdo rece, da denar ni vse. Ok, mu dam prav. Je pa sredstvo za prezivetje v tem kruto dragem materialnem svetu.

Pa lep soncen dan!

3 comments:

Nivi said...

Za otroški dodatek žal ne vem kako hitro stvari potekajo, zagotovo (iz izkušenj)pa vem, da dodatek za nego lahko dobiš šele 4 mesece po oddaji vloge. Je pa res, da ti obračunajo vse od dne oddaje vloge in, da dobiš vse kar ti pripada. Vendar pa žal zelo pozno. Hej držim pesti, da cekini hitro pridejo na pravi naslov :)

PETRUŠKA said...

Hvala Nivi, vendar fora je v tem, da sem ze lani cakala te stiri mesece in se vec, ker potem so izgubile odlocbo, pozabile vnesti in podobne fore...letos naj bi oddala samo za podaljsanje, rekla mi je, da sem itak oddala prekmalu, pa da bo pravocasno vse urejeno, da ne bom vmes nic brez ostala...
zgleda pa je drugace in verjetno imajo na stenah moje ime, iz katerega se delajo norca:(
papa

Anonymous said...

Otroški dodatek je bil res nakazan včeraj, 14.5.

Res je tudi, da dobiš po odločbi nakazilo "za nazaj", če tako nanese, vendar to tebi bolj malo pomaga.

Jaz bi na tvojem mestu poklicala na CSD in vprašala, kaj se gredo...se pa spomnim, da je bilo pri meni pri drugem otročku podobno. 3 mesece je trajalo, da sem dobila po spremembi nakazano...