May 13, 2007

VIKEND

Vikend naj bi bil od petka, navadno po sluzbi, ce jo imas, pa do nedelje. Ker jaz nimam sluzbe, pa tudi ce bi jo imela, bi bila zadnjih 11 mesecev na bolniski, se zame vikend zacne, recimo da v petek zjutraj... Sicer pa kar izkoriscam dejstvo, da je trenutno zame lahko vsak dan nedelja. Seveda, razen izjem, ko moram nenehno misliti na to, da odvetnik dela le ob sredah, pa kdaj so na sociali prisotni in podobne zadeve, ki me opominjajo na nenedeljsko razpolozenje.

Pa, spet sem zasla.
Torej, ta vikend se je zacel s sprehodom po Arboretumu. Zdi se mi, da mi kmalu niti vstopnice ne bo treba vec kazati... In v tamkajsnji kavarnici tudi ze dobim belo kavo, brez predhodnega narocila=) To me spominja na obdobje, ko sem sama delala v lokalu in mnoge postregla po 'standardu'. Ti gostje so bili najvec vredni. Tako se sedaj pocutim jaz, ko me tam ze vsi poznajo=)

Sobota pa je bila v znamenju shoppinga v Celovcu. Samoocka, sporocam ti, da smo se pustile nekaj stvari za vas, ampak pohitite, ker se bomo kmalu spet odpravile=)
Pot s Saro je vedno zabavna. Rada se vozi. Edini problem pri vsaki dolgi voznji sem jaz, ker me skrbi, kako bo Sarc zmatrana. Torej, sem cisto navdusena nad celovcem. Najprej smo sle v Kiko, da smo precekirale vozicke. Marelo rabimo, nujno. Ampak za Saro rabimo prav posebno, tako, ki je verjetno nimajo. No, imajo, ampak ce ze je, se ustavi pa pri ceni. Torej, v Kiki so zelo poceni, PegPerego in ostale (kvalitetne) pa pac s primerno drazjo vrednostjo. Sledil je Toys. (Toys're'us v originalu) Imajo dve super mareli, ampak cenovno potem raje kupim PegPerego za tak denar. In cel kup poceni, za 'zdrave' otroke (ali bolje receno, neobcutljive mamice) lepih marel, vse od borih 30 evrckov naprej... No, vsekakor se bom v kratkem vrnila po Chiccotov stol, katerega sem opazila le zaradi Ince, ki me je prosila. No, pa je Sarc zelo lepo sedela v njem in jaz posledicno zaljubljena v to sedenje=) Nabavile smo se nekaj cotk za poleti, slincke in odpeketale... Na blagajni smo videle plakat za akcijo: Vzames tri, placas dve. Velja za cote. Tko smo dobile kar za 13 evrov zastonj. Super. In hvala moji maturi iz nemscine, da sem zastopla plakat (prodajalke pa prehitro govorijo za moje klavrno in pozabljeno znanje nemscine).
Potem pa Südpark, prihajamo! Zacele smo v otroski trgovini Trio. Ej, raj za malcke! Oprema, igrace, vse... Tako sem zapravila premozenje, namenjeno za marsikaj drugega, tukaj. velikanski bazen v akciji, lesena igraca in par drobnarij za Saro... Se bom se vrnila, ampak s kalkulatorjem=) Naslednji je bil H&M, kjer je tetkica kupila namesto nacrtovanih dvojih hlac in par majck skoraj celo omaro cotk za Saro. Tako bo lepa=) Ta H&M je sicer isti kot pri nas, ampak znatno vecji, z vec ponudbe in zdi se mi malenkost cenejsi (pri nasem nakupu se pozna kakih 10evrov razlike...)
Postanek v S.Oliverju, kjer je garantirano vsaka stvar vsaj en evro cenejsa kot pri nas. Tetkica si kupi majcke, ki jih rada zlikam (se res lepo likajo=) )in prakticno dobi eno zastonj, ce gledamo po nasih cenah...
Potem pa C&A, razlog, zaradi katerega sploh hodimo v Avstrijo. Tetkica je sprobala kar nekaj izbranih oblacil, skoraj vse kupila. Zgleda super, slank in samozavestno=) Ker sem bila jaz ze broke, sem nafehtala le za Saro nekaj oblekic in super kopalke. Valda je kupla, saj je bolj nora na te majhne roza volanckaste stvari kot jaz=)
Po obilnem kosilu (Sarinem, seveda) se odpravimo se v City Arkaden. Namenjene v trgovino Nici zalostno ugotovimo, da je ni vec:( Na poti nazaj proti avtu se ustavimo se v Exit trgovinici in kupimo tri bodije. Lepo. Poceni. Potem pa spet C&A, se tukaj. Tetkica najde svoje ljubljene hlace, ki si jih zeli ze takooo dolgo. Placam jaz, z njenim denarjem, seveda=) Za mano na blagajni stojita dva tipcka, blizu tridesetih let, Slovenca. Opravljata vse po vrsti, mislec, da ju nihce ne razume. Potem pa naenkrat zaklicem nekaj tetkici in postala sta zelena=) Ampak sem se zalotila, da sem po dolgem casu pri sebi rekla: 'U, lustno=)' Nic bat, sem se hitro prebudila. Da sem preusmerila svoje misli, sem zacela delati nacrte. Kako bom nekoc prisla do financnega stanja, ko bom imela kakih 100 evrov odvec, da jih bom sla zapravit v Avstrijo. Ne v Avstrijo, v C&A. In ne zapravit, kupit obleke zame. Res si ze dolgo nisem nic privoscila. Vedno najprej vse pogledam za Saro, v naslednjem hipu pa sem ze bankrot, mala pa ima celotno novo kolekcijo. In naj me se kdo vprasa, zakaj rabim toliko vrec SpaceBag!

Za naslednji izlet sem se odlocila, bo obvezno junija, se pred morjem. Ravno danes sem preracunavala finance, pa kako se bo izslo ipd.... No, pa se bo. Recimo. Kot je Samoocka opisoval svojo bajno placo, tako jaz v svoji majhni buci stejem cente=) No, njegova placa pa res ni velika, mimogrede. A ce bi jo imela jaz, bi verjetno, tako kot on, menila, da je zelo velika. Smatrala bi jo za svoje malo bogastvo=) Vsekakor je pa najlepse, ko ves, da znas biti zadovoljen s tistim, kar imas.
Jaz naprimer naberem cez mesec ravno dovolj, da lahko ustvarjam svoj seznam zeljenih oblek.
Ze vem, kupila jih bom 2.junija=) Se ve, kje. Odlocila sem se, da bom nosila tudi kapri hlace in tricetrt krila. Odlocitev ni bila lahka, a danasnje vreme me je prisililo v to. Pac, prevroce za kavbojke, kaj sele zgoce crne elegantne hlace. In me prav malo briga izgled moje noge, ki je dvakrat debelejsa kot leva, ima vizualno stiri gleznje namesto enega in je popolnoma brezbarvna. Skoraj prozorna. Pa kaj. Potem si recem, kot sva enkrat debatirali z Inco: Ena ful debelejsa, pa oblece majcko nad popkom, pa kiklco ali ene ultramoderne cote, ki poudarjajo njene 'vrline'... Ah, potem tudi jaz lahko... Itak na morju se pa vse razkrije. In itak menda ne iscem princa, tko da... kaj se sploh sekiram, kdo me bo gledal in kdo ne?
Torej, kupila si bom vsaj dve sexy krilci, par ali dva poletnih hlac ter kup majic. Aja, pa hiper modrcek=)

Vikend se je ze koncal...Tudi nedelja je ze za nami. Bila je v znamenju... uganete? No, kje smo bile?

Tako je! V Arboretumu=) Na jutranji kavi, sladoledu, toboganu, poziranju in setanju. Popoldne je bila Sara na izletu s tetkico in stricem. Mami se je ucila=) (Ene dve strani sem pa res predelala:( )

Zacenja se nov teden. Naj bo lep, zabaven, poln smeha, novih dogodivscin, soncen in sproscujoc.

Lahko noc.

1 comment:

Anonymous said...

Se bomo odpravili takoj , ko dobimo še preživnino ( 62,59€ po otroku ) . Pa še tako mimogrede, če ni "vsebine" še tako lepa "embalaža" ne pomaga .Bodi dita fajn in bodita Vidve.
ciao.