May 17, 2007

SONCE

Ja, no... ker je posijalo sonce, naj pac sije=)
Jutri moram obvezno poklicat gospe na socialo, bom kar tisto se mal ozmerjala, ki je imela rejnistvo cez. Kaj me briga, nekdo jim more povedat da nismo igracke...

Sicer pa zdajle pocakam se 10 minutk, da grem zbudit nekega angelcka, ki spi ze dve uri in pol.
Pa hitro na terapijo, da potem ujameva se soncka za popoldanski sprehod.

Tetkica odhaja v Pariz. Do ponedeljka. Jo bomo tako pogresali, pa ravno cez vikend!
No, si bom ob teh vecerih vsaj vzela nekaj casa, da ne bom bluzila.
Bom pospravila po hisi, celo prah bom pobrisala, pa zlikala nove tri zehte perila...
Zalila bom vrt in roze na oknih...
Ucila se bom!

Joj, toliko nacrtov za stiri vecere- kot da prej res nisem imela casa?
Neee, imela sem potuho, da lahko skupaj gledamo TV ali pocnemo karkolize...

Torej, zdaj ko je soncek na veliko posijal, sijemo tudi pri nas.

Sijte tudi vi, pa se beremo=)

Aja, pa nove slikce v albumu, sem bla pridna!

papa

2 comments:

mami3 said...

sva si z Nikom ogledala slikice, pa je rekel Ana(zanj so vse pupe Ane) in ji začel pošiljati poljubčke.
sicer pa kaj ne bi popšiljal poljubčke tako luštni pupi :)

Sem dobila mail. Si bom vzela jutri čas pa kaj več napišem.
Pa uživajete z Inčo in Lovrom na morju, tetkica pa v Parizu.

Anonymous said...

No vidiš, da spet sije sonce. Pa če le na nebu :)

Tukej je tudi, mi se bomo tudi spokali čimprej ven...bo pa menda lep tudi vikend...kako hitro se naveličamo dežja in oblakov, pa le nekaj dni je bilo tako...

Uživejta!
PS : Pa kar korajžno na telefon za CSD...phh, jaz se ne bi pustila odpikati kar tako...srečno.