May 9, 2007

POLETJE

Letosnje poletje bova s Saro zelo uzivali=)

Ze 11. junija zacenjava morske avanture v Porecu s tetkico, tako da bo en teden res uzitek. Delale bomo kot se nam bo zahotelo, polezavale, se sprehajale, nabirale barvo in se smejale.

Takoj ko se vrneva (to bo 16.junija) ze odhajava na druzinske delavnice oziroma na terapevtsko kolonijo s Sonckom v Elerje nad Ankaranom. Tam bova od 17. junija pa vse do 24. junija. Ne vem se, kako tam sploh zgleda, kaj tocno se pocne, upam pa, da bo vse v redu, in da bova obe veliko odnesli. Sploh kaksno novo poznanstvo, nove izkusnje, nov pogled na male soncke in novo znanje. Pa kaksen napotek za naprej tudi ne bo skodil=)

Julija pa naju caka se en teden uzivancije v Baski, in sicer z Ines, njenim Lovrom ter Tino in njeno Laro. Apartma je ze cisto skoraj rezerviran, ampak smo si kar naredile delo z iskanjem le-tega. Sploh Ines, ona je na koncu res cist not padla in njej gre vecina zaslug=)
Mislim, da se bomo fino ujele, da bodo malcki uzivali skupaj in da bomo morebitne problemcke znale fajn resevati...

Nadejam se tudi, da bomo s tetkico vseeno skocile se za kak vikend na obalo, mogoce celo tudi julija ali pa avgusta, ko se ona vrne s svojih rajskih pocitnic. Sploh avgusta, da bom imela fajn izgovor za neopravljene izite (madonca, sm neresna!) in ko bo moja postava mogoce ze kaj drugacna (vsaj malo, upam)...

Danes pa sva izvedeli tudi, da greva septembra 100% v vrtec, da sva dokoncno sprejeti v enoto Palcica, Andersenovega vrtca v Siski.
Tako bo celo poletje minilo prav hitro in se hitreje bo tu ze 1. september, ko bo Sara prvic stopila med vrtickarje. Malo me stiska pri srcu, tisti dvomi, kako bo, ce bo vse v redu, ce bo dobro sprejela, ce... Po drugi strani pa sem vesela, da spozna drugo plat, da se zacne osamosvajat, da dobi nove prijatelje, da tudi jaz malo zadiham (verjetno mi bo na zacetku grozno dolgcas po njej?) in da obe sprobava spet nekaj novega=)

Toliko za zdaj, caka me flaska s cajem, da jo dostavim princesi, pa prazen stedilnik, ki mora kmalu postati poln=)
Pozdravcke!

Petra in Sara

1 comment:

Anonymous said...

Kako bo veselo in razigrano in želimo lahko , da bo vreme na naši strani.Verjemi mi , to da gre Sara v vrtec bo lepa izkušnja za njo in zate.Prve dni bo polno dvomov in skrbi , a to gre zraven .Bo pa včasih "tudi čas samo zate" in izkoristi ga za to , kar si želiš.Vrtec zna biti zelo koriste , vesel in sploh ... pa kaj bi vama zaupal vse , potem ne bo več zanimivo , zgubil se bo pridih pričakovanja , skratka pestro bo.
tudi mi se veselimo prvih dni imamo prvošolčka.
Lep pozdrav .