May 29, 2007

NOVICE

I'M BACK!


---INTERNET, SIOL, STRELA IN JAZ---

Prejsnji teden je ena izmed svigajocih strel med lepimi nevihtami nasla nas racunalnik. Saj ne bi rekla, ampak SiOl je razred zase:) Namrec, po telefonu se z mojstrom, ki dela na 080 stevilki, pomoci za uporabnike, ne mores cisto nic zmenit. Tako je v cetrtek obljubil, da pridejo vpetek pogledat to cudo od pcja... Pa nic. In cel vikend brez neta? Brez mojega virtualnega sveta... Bilo je za prezivet, malo vec sem spala, postorila po hisi in to... No, vceraj pa je le prisel mojster, pustil drug modem in povedal, da je tudi mrezna kartica sla...

Sedaj imamo nov modem, za zamenjavo mrezne kartice pa nima nihce casa. In kako sem torej spet med zivimi v tem mojem virtualnem svetu?

Ja valda, uporabljam dedijev lap top!

Super je, res:)

Mojster je ob vcerajsnjem obisku povprasal po moji 'sestri ali materi', kot se spomni nekoga se od lanskih neviht, ki so iskale nas pc. No, pa sem mu povedala, da sem tista kar jaz, ki jo ima v spominu z berglami. Nasmehnil se je, ves zacuden in me je moral pohvaliti, kako super izgledam, kaksna sprememba. In jaz? Zrasla sem do visav, tako se mi je zdelo:)


Torej, ko sem spet v tem svojem malem svetu, najbolje da povem kaj je novega in kaj se mi je ves ta cas motalo po glavi:

---PRIJATELJICE, JAZ---

V sredo sva se s Saro odpravili v podgorje, k Urski in njenima princeskama, Klari in Katarini. Sle smo na sprehod, premlevale... Jaz bi se toliko rada povedala, toliko o Sari, toliko o vsem, kar se nama dogaja, kaj dozivljava, toliko pozitivnega...
Pa sem ze takoj kar utihnila,ne vem zakaj. Celo pot sem imela obcutek, da sem tam le za 'druzbo', da jaz poslusam. Med vsako pozitivno stvarjo, ki sem jo povedala, sem takoj dobila kr nekaj nazaj, kot neko malo majceno neodobravanje. Obcutek, kot da ne zivim prav, kot da si ne zasluzim.
Po poti domov sem bila navdusena nad novo vzpostavljeno vezjo, nad sklepom, da se bomo videvali veckrat, vsak teden. A zraven sem si rekla, da sem jaz JAZ in da bom pokazala svojo sreco, da me ne bo vec zatrla v kali.

Hkrati pa se mi oglasa Natasa. Z malim Andrazem si zelita najine druzbe. In tudi Spela bo menda prisla ta teden na obisk.

Sprasujem se, kako zanimivo je imeti te ljudi ob sebi. Bile smo prijateljice, potem so se nase poti zacele razhajati. Moja pot je res mocno zavila, preplezala sem ze mnogo ovir. Med vsem tem potovanjem sem ugotovila, da to ni to. Da moram najti ljudi, ki me bodo sprejemali, spremljali, ki mi bodo v oporo, prav tako pa bodo zadovoljni z mojim prijateljstvom.
Sedaj sem nasla, imam sestrico in Inco. Tu ne zmanjka niti, ni trenutkov mucne tisine. S puncami pa...So tisti trenutki, ko mucno isces po glavi se kaksno vprasanje, pa pazis, kaj bos bleknil, pa kako obrnes stavek,pa... Joj, prevec je vsega. Imam jih tako zelo rada, po drugi strani pa imam rajsi svoje zivljenje, ki je na novo zazivelo, a brez njih. Ni jih bilo ob meni, ko sem jih res rabila.

Katarina je enkrat napisala, da sem v taki okolici, ki me ne razume. Res je, gibala sem se v krogih. Sedaj sem v tej isti okolici samo zamenjala ospredje in ozadje. In sem srecna.


---VRTEC---

Sara je bila sprejeta v se en vrtec v Ljubljani. Evo, sedaj sem se spomnila, da bi jih lahko poklicala, in povedala da prepuscava mesto drugemu otroku.
Torej, sprejeli sva mesto v Andersenovem vrtcu, pogodba je ze podpisana in naslednjo sredo greva na en mini roditeljski sestanek:)

Komaj cakava prvi september, me prav zanima kako bo!


---SARA, STOJAN IN MORJE---

V cetrtek smo bile spet na morju. Sara je imela terapijo pri Stojanu. Tokrat nismo cisto nic cakale in res se nam je kar solidno posvetil. Potrebne je le veliko vaje:)

Po terapiji smo sle v Aquapark Zusterno. Najprej parkiranje, pa placevanje vstopnine, pa tlacenje vozicka skozi garderobo... Celo eno kolo sem morala vzeti dol, da sva prisli do omaric! Kar hecen prizor:)

Sara je bila najprej tako zmatrana, da je odklonila vsakrsno namakanje, protestirala nad cofotanjem in iz protesta ni hotela zaspati v vozicku. Spala je na svojem, cisto njenem lezalniku!
Gospodicna se ze zaveda svoje biti, svojega statusa in svoje moci, tako da je imela cel dan svoj lezalnik, dve sluzkinji (mene in tetkico) in dve mareli, da sta ji delali senco.
Seveda sva tudi sluzkinji uzivali, saj v takem tlacanskem opravilu cisto vsak uziva:)

Odkrile smo popoln vodni tobogan, le mami je bila malo hecna na njem. A vazno, da princeska uziva!


---JURE IN BARBARA---

Med vikendom sem zvedela, da imam pogumnega bratranca in sestricno. To sta Jure in Barbara. Njun ocka je moj stric, a Barbara ga je spoznala sele sedaj.
Ja, prav sklepate, moj stric ima stiri otroke. Dva je pustil njuni mami, zakaj, ne vem. Vsi smo bili premajhni in nezreli, nimam pojma, zakaj sta sla narazen.
A sedaj, ko je jure ze velik fant, in tudi Barbara ne zaostaja, sta ga obiskala. Mama je bila presrecna. Stric ju je lepo sprejel, vsi vemo, da ju ima zelo zelo rad. Le splet okoliscin ga je postavil v vlogo, ko ju ni mogel obiskovati.
Striceva zena, moja teta, je vidno pihala skozi vse svoje odprtine. Srecanja ni dozivela, le kasneje vse slisala. Njuna zdajsnja otroka tudi nista bila prav navdusena nad polbratom in polsestro.

Kar vem jaz, je le to, da imam ljubosumno teto.
In da je mati Jureta in Barbare zelo pogumna zenska. Na nek nacin je cudna, a razumem jo v pogledu, kako dolgo je bila samohranilka in kako dobro je vzgojila svoja dva soncka.

Sedaj ima novega otrocicka, a pravijo, da ni vse roznato. Da se bo spet opekla. Tudi v tem jo razumem, ceprav pravijo da gre osel samo enkrat na led.

Tu pa mi je najbolj fascinantno to, kako je svojima malckoma predstavila lik oceta. Kako sta vedela, kje zivi? Kako sta vedela, s kom zivi?Kako sta vedela, kaksen je?

Jure oceta skoraj ni hotel pogledati. Barbara ga je gledala ves cas. Otroci kmalu zacnejo misliti s svojo glavo. In oni najbolj iskreno vidijo.

Ob vsem tem sem se zamislila.
Jaz sari ne bom mogla povedati veliko o njenem ocetu. Vem, da bojo to le pozitivne stvari. Saj negativna je tako samo ena.
Ne bom ji mogla pokazati, kje zivi. Ne bom ji mogla povedati o polbratu ali polsestri.

Tu so stiki prekinjeni. Sara ga ne bo nikoli nepricakovano obiskala. Tudi ce bo hotela, ga ne bo mogla.


---RAZVOJNA AMBULANTA---

V petek je imela Sara pregled v razvojni ambulanti. Zdravnica jo je zelo pohvalila.
Tokrat sem koncno slisala, da se zaveda, da Sara pri njej v petih minutah ne more pokazati veliko, saj ni pripravljena. Tako da je upostevala mnenje fizioterapevtke in pridne mamice in...Sara je bila pohvaljena!
Smo bile pa kar dobre pol ure notri, naredile smo ogromno vrsto pred vrati, a sem bila vesela po debati, da se je zgodila:)



---OTROSKI DODATEK IN SOCIALA---

Vceraj sem koncno dobila odlocbo za otroski dodatek. Padla sem en razred nizje, kot sem pricakovala, saj se menda steje tudi starsevski dodatek s prispevki (kobajagi porodniska).
No, pa vseeno. denarja sicer se ni na racunu, a ga nestrpno pricakujemo...

Danes pa sem dobila klic iz sociale glede dodatka za nego. Komisija je ekspresno hitro dodelila Sari visji dodatek za nego (je visji za huje prizadete in nizji za manj prizadete). Ob tem me je socialna delavka hotela obvestiti o moznostih in ugodnostih, ki mi jih le-ta prinasa. Naprimer o tem, da bi bila doma kot negovalka, prejemala minimalno slovensko placo z vsemi prispevki... O tem sem ze razmisljala, a sem se ze takrat odlocila, da zaenkrat to ni opcija. Dokler imam status studenta, pokojnino, in imela bom menda stipendijo, dokler bo tako, ne. Mogoce cez nekaj let, ce bom imela res stresno sluzbo in bo Sara rabila vec, kot bo dobila, potem ja.
A o tem bom razmisljala takrat.

Moram pa pohvaliti CSD, ker se je gospa potrudila, poklicala in sama od sebe podala to moznost zame. Res presenetljivo!


---OKULIST---

Danes pa je bila Sara pri okulistu. Mislila sem, da bova spet cel dan tam, a sva bile v eni uri konec.
Parkirala sem znotraj ocesne klinike, ker sem imela gromozansko nakljucno sreco! Namrec, ko se je vratar ze dvignil v svojem stolu, da bi me napodil, je za mano pripeljal resilni avtomobil in tako je moral odpreti rampo.
Juhu, ni bilo pesacenja in trepetanja, ce bo avto se na plocniku, ko se bos odpravljal domov.

Glede Sarinih oci, nic novega. Zdravnica je rekla, da je isto kot zadnjic, ceprav so pricakovali, da se bo izboljsalo. A je se v mejah normale, da ocal zaenkrat se ne rabimo in da izvid pride po posti...

Jaz zadovoljna in pomirjena. Sarino skiljenje torej se nima nekih posledic ali nevarnosti. Itak pa to skiljenje vidiva samo midve z zdravnico.



---NACRTI---

Sedaj bomo kupili oblazinjen nastavek za wc. Sara bo postala velika punca in lulala v stranisce!

V soboto bomo skocile v Avstrijo, da si kupim kaksno majico ali dve. Res imam kar nekam prazno omaro.

In naslednji teden imava se pregled pri nevrologu. Spet bom malo zivcna.
In potem? Juhu, na morje!

Se se tipkamo in beremo.
Tole danes je bilo dolgo. Se opravicujem in cestitam tistim, ki so prisli do konca:)

Pozdravcke!

Petra in Sara

3 comments:

Anonymous said...

Pozdravljeni!Smo vaju že pogrešali!Lepo da sta spet nazaj in hvala za izčrpno poročilo!Lepo se imnejta!

Anonymous said...

wellcome back!! :)

Anonymous said...

No pa so se KONČNO tudi na CSDju malo počlovečili...

Lepo se imejte na morju! In uspešen šoping v Avstriji ti želim :)