April 20, 2007

SIVC


Popoldne sva s Saro pospremile Spelo k Sivcu.
Lezi na travmi, z zlomljenimi rebri in kolkom. V nedeljo je padel z motorjem.
Tale post je zanj, da se cimprej pozdravi.
Sicer ze pocasi napreduje z berglami, a jaz vem, da ga caka se dolga pot, preden bo lahko 'malo trse' stopil in se iz srca zarezal.
Spelci pa sporocam, ce je tko pac usojeno, naj tako bo.
Bodi zaljubljena v kogarkoli hoces, ko bo srce hotelo igrati drugace, bo ze zaigralo.
Do takrat pa ljubi njega, sanjaj in ga se kdaj obisci=)
papa

5 comments:

Špela said...

No pa mi gre spet na jok...Petrca, rada te mam :).

PETRUŠKA said...

O, hvala Speli=) midve tut tebe!

Petra said...

Res lepo napisano... Js sm mu sicer sam pozdravčke pustila, pr njemu me pa zarad spleta okoliščin ni blo... Petra drži se, mal berem tvoj blogc, sam ala ti vera za vse... res... samo to ti želim da bi bla še naprej tako močna pa da bi uživala vsak trenutek s svojo pikico... Upam da se kdaj spet srečamo v Orh. LP, Petra od Špelce sošolka ;)

PETRUŠKA said...

hej Petra, zakaj pa jst ne morem tvojega bloga pogledat? Najbolj zanimivo je vedno skrito,a? Hitro nastimaj na javni pogled, da vidimo zadevo=)
Aja, v orhideji sem pa bolj malo...se lahko kdaj vidimo na kaksnem bolj 'prezracenem' placu.obvoznica je ze cist prevec zlajnana=)
pozdravcke!

Petra said...

Ja moj blogc je pa samo za Špelco pa za Urško zaenkrat... :) Ampak mi lah mail poveš, pa še tebe notr povabm, sploh ni panike. :) So ful fajn zadeva teli blogci, saj mal vemo kaj se kateri kej dogaja... :)