April 20, 2007

SAMOZAVEST

Ker vem, da tale blog berejo ljudje, ki me osebno poznajo, ne morem pisati tega kot nekdo, ki ima blog za dnevnik in vanj pise vse ravno zato, ker je anonimen... Ampak meni se ne da pisati dnevnika v kak stolisten zvezek, zato bo tole tudi prostor za moja custva, ki jih nihce ne pozna in nikoli ne slisi iz mojih ust. Ker ze brez moje najave poslusam dobronamerne nasvete, da tako cutenje in zaznavanje zame ni dobro...
Komentarji so dobrodosli, pozitivni in negativni, a vedi, da nanje ne bom odgovorila.



Raven moje samozavesti je bolj nizka, a v primerjavi s prejsnjimi triindvajsetimi leti, na maximumu.

Ze nekaj mesecev je minilo, odkar sem ugotovila, da sem bila prej 'huda' bejba... No, ne ravno najlepsa, najboljsa in najpametnejsa, bila pa sem v mejah normale... Dobila sem vsakega fanta, ki sem ga zelela (ceprav ni bilo veliko takih, ki bi ustrezali mojim merilom)...

A takrat nisem imela toliko samozavesti, da bi vedela, da sem ok punca. Malokdaj se je zgodilo, da me je kdo pohvalil, mi rekel kako sem super, mi rekel da sem lustna. Vecina ljudi okoli mene je raje izkoriscala mojo nesamozavest do najnizje meje. Tako sem vecinoma poslusala, da sem se malo zredila, pa kako je ona in ona lustna, pa kako vsem vse uspeva...Ker nisem tip, ki bi se sama hvalila, sem te opazke razumela kot da sem manjvredna, ker nimam hlac miss sixty (takrat so bile to svetovne kavbojke), ker se ne mazem okoli oci in ker se ne pudram, ker nimam zurke za rojstni dan, ker ne grem trikrat dnevno na kavo, ker pri osemnajstih nisem imela svojega avta in ker nimam tisoc prijateljev.
Tako sem vedno mislila, da si ne zasluzim bit kul, saj nisem imela vsega tega. Vedela pa sem, da imam vrednote, drugacne od teh... Jaz sem bila srecna, ker sem imela Sandija (btw Sandi rada te mam! A kej beres najin blog?) da sem mu vse povedala, da sem imela nekaj kolegic za kofetkanje (a ne vsak dan) in da sem globoko v sebi vedela, da sem dober clovek, ceprav brez vseh dobrin, ki bi me naredile popularno.

Potem sta bili dve leti v mojem zivljenju, ko sem hodila s fantom, in sebe nekako zapustila. Nisem negovala svjih malih ljubezni, kot je risanje, slikanje, skavtstvo in ministriranje, pisanje pisem na Portugalsko in v Beltince... zivela sem iz dneva v dan, delala, se zabavala in se trudila biti IN. Ti dve leti sta bili super, zivela sem studentsko zivljenje, imela svoj denar. A v teh dveh letih sem sama sebi dokazala, da sta bili prazni. Edino, kar ne obzalujem, so dolgi in globoki pogovori s tedanjim fantom, z njim bi se lahko pogovarjala do konca zivljenja (nikoli ni zmanjkalo teme, bila sva crno in belo, plus in minus, a na tej ravni, da je bilo super kot dusi dvojcici).

Potem sem neke jeseni spoznala Njega. Ceprav sem imela vse, kar sem potrebovala, sem po nekaj mesecih kratkih pogovorov ala 'hej,kako si?' in 'blablabla' pustila vse kar je nekaj stelo in bila z Njim. Fanta, ki me je imel rad, sem pustila na dan, ko je kupil spalnico, prvi korak k dolgorecnemu nacrtu nekoc skupnega zivljenja... Pustila sem ga, da sem sla lahko na zmenek z Njim. Potem se je odvijalo po svoje, nesteti zmenki, z moje strani zaljubljenost do uses in borba za Njegovo pozornost, za Njegovo ljubezen, za Njegovo spostovanje.
Prijateljica je hodila z Njegovim najboljsim kolegom in poslusala sem njun nasvet, kako Ga osvojiti. Nasvet je bil napacen zame, a pravi zanj. Le tako sem ga imela nekaj casa zase. A kmalu se eno malo bitje pod srckom.
To bitje me je zacelo postavljati na realna tla. Po dveh letih 'tavanja' po poti zivljenja sem spet zacela razmisljati o svojih zeljah, spet sem obudila svoje cilje, spet sem zacela verjet v svoje vrednote. Postajala sem vse bolj resna, pripravljala sem se na novo zivljenje, na zakljucek mladosti, na popolno odgovornost in zrelost.
On tega ni bil zmozen. Dva meseca po 'novici' sem bila vse, le clovek ne. Nenehno zmerjanje, ukazovanje, zanicevanje in to sem poslusala dolgih pet mesecev. Ugotovila sem, da tudi prej nisem bila dovolj dobra Zanj. Ves trud, navajanje na kmecko zivljenje, vlozena ljubezen je bilo nicvredno.
Na sreco sem sestavila mozaik po kosckih in ugotovila, zakaj nisem dovolj dobra.

To je bila zivljenjska sola za mojo Bit. Postavila sem se na noge, rodila prelepo puncko, ji dala prelepo ime in zivela prelepo zivljenje. Srce sem ignorirala, se vedno ga.
To moje srce ne bo nikoli vec dovolilo ljubezni, ker ljubi le troje: malo, Njega in sebe.
Odkar me je povozil motorist, si vcasih mislim, da bi bilo bolje se predati, da bi raje umrla. Samozavest je padla pod nivo nic. Zredila sem se za dvajset kilogramov in to je bil glavni razlog, da sem se dolge mesece sovrazila. Muka mi je bila iti iz hise, sram me je bilo hoditi po polju, in the middle of nowhere, sovrazila sem iti med ljudi. V vsakem sem videla, da me gleda, me ocenjuje in vsako stvar sem razumela le negativno. Tudi ce me je kdo pohvalil, sem to vzela zlonamerno, ces, norca se dela, da bom jokala. Sovrazila sem svoj obraz, svojo malo pleso (bila je zacasna) sredi glave, svojo ukrivljeno nogo, polno brazgotin.
Edina ljubezen mi je bila mala, ki me je potrebovala vsak trenutek. Njej sem dajala vse, spostovanje, ljubezen, sebe. V zameno za lep pogled, nasmeh, ki me je obdrzal pokonci do vecera.
Nekega dne pa se je to moralo spremeniti. Verjetno je bil to vecer, ko sem dobila sms, na podlagi katerega sem zacela graditi svojo osebnost. Startala sem na nuli, v mislih sem imela samo svoje najboljse vrline: spostovanje in sprejemanje Sare take, kot je. Na podlagi tega sem gradila dva meseca, se gledala v ogledalo, brala tisocineno besedilo o samopodobi, ljubezni in egu.
Ugotovila sem, da sem zelo dobra. Da se lahko pohvalim. Da sem mocna. Da sem v dolocenem zornem kotu celo lustna=)
Ponosna sem na svojo malo: s tem sem ponosna na to, da jo imam, da je moja in da jo ljubim. In ce sem ponosna nanjo, sem tudi nase.
Tisocinena misel je prijadrala meni v pomoc, da sem danes to, kar sem.
Se vedno ljubim Njega in to je se nedokoncana 'samoterapija', ki jo moram spremeniti.
Ostalo mi je ratalo. Kljub odvecnim dvajsetim kilogramom in kljub santanju sem oseba, kakrsna zelim biti. In upam, da do menopavze ne bom vec imela obdobja, v katerem bi se izgubila.
Kajti uzitek mi je iti med ljudi, pogled v ogledalo mi pove se veliko drugega kot samo povrsinsko debelost in povprecnost, in imam zavest, ki mi pravi, da sem mocna in da zmorem nositi breme, ki mi je dano.
Vendar do tega spoznanja sem lahko prisla le tako, da sem bila na dnu. Zdaj znam se bolj ceniti majhne pozornosti in drobne uzitke=)

In danes sem resno razmisljala, zakaj mi hujsanje ne gre... Zato, ker nisem ukinila svoje ljubezni do cokolade=) Ne pomaga mi nobena Rina in noben Montignac, ce jem cokolado. Inchy pa sporocam, da se tista vadba zaenkrat se ne bo obnesla, dokler imam prepovedan sport z nogo=)

6 comments:

mami3 said...

sej ne boš zamerila , če še enkrat napišem?

Tako pozitivne osebe že dolgo nisem srečala( videla, brala postov)..
res me zanima od kot ti vsa energija.

glede njega pa veš ni vredno. pusti ga za seboj, naj živi svoje živlejnje in naj greni nekomu drugemu life. Če takrat nisi bila dobra zanj tudi sedaj ne boš.
res je da je očka tvoje male Sare,, amapk to en opraviči niti pikice njegovega dejanja.

glede kil pa tako in tako nimeš edina preveč. še ena ki se tudi in trudi pa ne gre. in zakaj. zato ker ne znam poskrbeti zase. res ne, ne vem kaj še vse me mora vršti iz tira da se bom vzela k sebi. Aja pa pri meni ni + 20 ampak +30. žal tako ej amapk vsakič ko me kaj vrže iz tira jem in jem do onemogolosti.

Vidim da sva iz istega konca. Upam da se kdaj srečava ;)

Anonymous said...

Lahko je nekomu govoriti naj pusti nekoga za sabo, ko pa ta ista oseba z vsakim dihom pomisli na NJEGA. absolutno se strinjam, da bi ga morala spustiti iz glave, vendar vsi vemo da je to dolgo časa nemogoče. Pusti času čas in ne zapravljaj energije za nekaj česar ne boš nikoli dosegla ( mišljeno ON )ploh pa po tem kar ti je naredil. Tudi zate se bo našel princ na belem konju, vendar mu boš morala ti pustiti blizu in mu pokazati svoje srce, katero pa trenutno popolnoma pripada mali Sari. Kljub vsej nesreči ki vaju je doletela imaš čudovito družino ( z nekaterimi pomankljivostmi ), ki ti stoji ob strani in živi s teboj. Zato bodi pogumna in zaupaj samo sebi in svoji Sari. Vem da bi bil nekdo zelo, zelo, zelo ponosen nate, vendar jo je življenje prekmalu vzelo tebi, tvoji sestri in tvoji čudoviti hčerkici. Vzemi njeno energijo ( veš na koga ciljam ) in jo prenesi v življenje.
Za plavalne obročke pa ne skrbi. Ne sekiraj se. Hvala bogu da niste vse iz naslovnice playboya oz.ell magazina ( al kako se že to reče ).

Ostani pozitivka, ker to si, in vsako jutro si reci da je danes en krasen dan.

PETRUŠKA said...

Oooo, hvala=)
ob takih komentarjih mi bo pa samozavest se mal zrastla=)
(ceprov sm rekla, da se ne bom ozirala, sj se tut nocem vprasat kdo si ti hiperaktivni medo...)
pozdravcke

Anonymous said...

V ŽIVLJENJU BODO VEDNO STVARI, KI JIH BOMO OBŽALOVALI,AMPAK HECNO JE TO, DA JOČEMO, TARNAMO IN NE MOREMO POZABITI OSEB, KI SO NAM VEČ SLABEGA KOT DOBREGA STORILI!SAMA VEM KAKO JE TO KO NEKOGA NE MOREŠ POZABITI IN TI JE STORIL OGROMNO SLABEGA, NAJHUJE JE TO, KER NAM PRIDEJO TAKO GLOBOKO, DA NAS RES PREPRIČAJO, DA SMO ČUDNE , GRDE, DA SI NE ZASLUŽIMO NIČ DOBREGA IN DA VSI VEČ VEJO IN SI VEČ ZASLUŽIJO, KOT ME.IN TO NAS PREPRIČAJO TISTI, KI JIH ME LJUBIMO!JAZ SE VSAK DAN PREPRIČUJEM, DA NI VREDEN NITI MOJEGA POGLEDA IN POZDRAVA(PA NAMAVA NIČ SKUPNEGA) IN KO GA VIDIM , MI SRCE ZOPET IGRA!!!BOLANO-VEM!PETRA NA DOBRI POTI SI, LE TAKO NADALJUJ!POMEMBNO JE, DA SE ZAVEŠ KAKO VELIKO SI VREDNA, DA SI ZASLUŽIŠ LE NAJBOLJE IN DA JE ŠKODA VSAKE ENERGIJE, KI JO PORABIŠ ZANJ!!!POMEMBNO JE, DA SE ZAVEDAŠ SEBE, TVOJE SARICE IN VAJINE SREČE!SREČNE STA IN BOSTA, KO BOŠ TI POLNA ISKRENE ENERGIJE,POLNA ISKRENIH NASMEHOV IN NE BO VEČ ČUDNIH MISLI IN OBČUTKOV!AJA GLEDE KILOGRAMOV-JAZ SEM BILA VEDNO NORMALNE POSTAVE(55kg) IN ZARADI NJEGA SEM JIH OKOLI 8kg IZGUBILA IN VERJEMI IMAM JIH RAJE 10kg VEČ IN DA IMAM ŽIVLJENJE UREJENO, KOT PA DA JIH IMAM TAKO MALO-IZGLEDAM KOT ENA PUNČKA IN SE NON STOP ŽIVCERAM-VEM NIKOLI NI OK-ej!AJA GLEDE SAMOZAVESTI-PROSSSII, NE OZIRAJ SE NA GOVORICE IN NA VESELJE DRUGIH , KI PRI TEM UŽIVAJO-BREZ VEZE-TO SO LJUDJE, KI PRED SVOJIM PRAGOM NIMAJO NIČ POMEDENO,IN UŽIVAJO, KO GLEDAJO DRUGE TRPETI!!!LEPO SE IMEJTA-OBČUDUJEM TEBE IN TVOJO SARICO, KER STA RES ČUDOVITI:-)

PETRUŠKA said...

mami3, ves, v vsakem cloveku se skriva na tone pozitivne energije, le poiskati jo moramo in zaceti uporabljati. v tem svetu med temi ljudmi, bolje receno maskami, pac najprej pride na dan tista vmesna energija, ce se ji pustimo, kmalu ratamo zafrustrirani in negativci.
potrebnega je precej truda, ampak ko enkrat zacnes tako razmisljat, je svet roznat, dez je prijeten in nihce ne more preko tvojih misli. sigurno je tudi v tebi to, tko kot v vseh drugih, sam ne zavedas se ne. sej se jst tut ne, ce ne preberem tuki gor. ko pa berem tvoj blog, ugotovim, da je vseeno sosedova trava vedno bolj zelena=)
pozdravcke tebi in tvojim navihancem!

PETRUŠKA said...

glede ljubezni pa se super pocutim ko vidim, da nisem edina na tem svetu...sicer dobro vem, da ga ne bom nikoli vec imela (v bistvu ga tudi nocem, ker po drugi strani ga sovrazim, tega da 'me je zamenjal' se enostavno ne da pozabiti) ampak si dovolim, da mislim nanj in obujam spomine, dokler je bilo lepo... in vsekakor je najtezje, ko mi vecina ljudi vedno znova rece: ni te vreden, pojdi naprej, zasluzis si boljsega ipd... ok, mogoce res, ampak kjub temu, da vem da si zasluzim boljsega, ga nocem, nimam casa zanj, nimam potrpljenja in nimam ga kje spoznat ker se druzim s samimi porocenimi, samskimi,vsemi mogocimi zenskami, ki imajo otrocke=) jaz imam pac v glavi, da tujega otroka noben noce, dokler tega ne spremenim, bom istega misljenja se nekaj let...vazno da mi je fino in da me te moje trapaste misli ne obremenjujejo=)

en lep sonckast dan vsem!