January 4, 2010

WE'RE BACK!

Hej, dragi moji :o)


Pavza je bila ravno prav dolga in široka, kajne?
Kot začarano in zakleto splet okoliščin, pisarij in ljudi prebuja misel na bloganje.
Najprej mi je šinilo v glavo, da itak nisem nič zanimivega pisala...
Potem sem se pripravila do tega, da sem šla pokukat na ta moj blogec.
Prebrala sem zadnjih nekaj postov...
No, pa se mi je zaluštalo.


Prav fino je prebrat kaj o nama s Saro, saj sem skoraj vse malenkosti že pozabila.


No, za začetek v novem letu ne bom prav dolga.
Sva še vedno midve, Petra in Sara, z najinim Kaiem, dve princeski in en kosmati princ :o)
Upam, da se še kdaj oglasim, definitivno bolj lahkotno, kot se bere spodaj...
Namreč, v tem času se je nekaj poglavij v življenju zaključilo. Zemlja se je obrnila, zavrtela, zasmejala in malo pojokala, pa je tu... Isto, a čisto drugačno. Nova poglavja, nova spoznanja, cilji pa v večini ostajajo isti.
Pa lep pozdrav :o)

2 comments:

Nivi said...

Wellcome back :)

mami3 said...

lepo je bilo brati vajše dogodivščine in se že veselim novih.
Dorodošli nazaj :)