January 5, 2009

PRVIČ LETOS...





Hej dragi moji!

Še vedno se mi dogaja isto - da si ob tolikih dogodkih v glavi delam zaznamke, alineje in včasih pred spanjem že spišem cel post... Ker bi rada pisala in pisala, koga navdihnila z novo idejo, komu pokazala, da ga imam rada, tudi če se ne oglasim in rada bi z vami delila najine smehce...

Potem pa končno najdem nekaj časa in po polurnem urejanju fotk v Picassi ne vem, kje naj začnem s pisanjem.
In še huje, sploh ne vem, kaj naj napišem, da ne bo dolgočasno, da ne bo predolgo in da ne bo že napisano v novi obliki...

Tako da za prvič letos pripnem samo fotke.
Dolžna sem še dokumentacijo Sarine rojstnodnevne zabave,
pa malo naše praznične okrasitve, nekaj voščilnic,
malo že velikega kužka in Sarinega igranja,
pa še košček prvega pravega Miklavža in najdaljše noči v letu.

Pri nas se šele jutri življenje vrača na stare tire,
ko bom lahko sedla za statistične zapiske
in ko bom po skoraj treh tednih spet peljala Saro v vrtec.
Sigurno bo navdušena, jaz pa bom spet eno uro v dopoldnevu dobila čisto zase,
šla ven s Kaiem in naprej brala mojo izbrano literaturo...

Sicer pa se dogaja vsega po malem...
Kakšen dan se zabubimo v dnevni in pri legicah čakamo, da mine teh minus 12 zunaj.
Spet drug dan pa nas sonček zvabi ven in kljub minus osmim mahnemo na Črnivec s sankami:)
Končno sva si ogledali ljubljanske ulice v mraku in soju prelepih lučk,
bili sva na obisku, ki bi ga kar ponavljali in ponavljali,
jaz pa sem končno sebe postavila malo višje in s pomočjo površno in nahitro prebrane knjige dojela, da sem super zdaj in ne bom prav nič kul, če se skušam spremeniti v skomercializirano deklino in se izgubiti v povprečju.

Preprosto, nasmejano je tukaj=)

No, za največje presenečenje tega leta pa se je najavil na obisk še Sarin ati.
Me prav zanima kako smešno bo spet to izgledalo in zakaj ta čast pripada ravno nama=)
A sem vesela, da mi ne bo treba spet kje povedati, da pride samo enkrat na leto.

Torej, fotke...
Tu so,
vam vsem in vsakemu ter vsaki posebej

srečno, nasmejano in zares lepo leto 2009!




4 comments:

Urška said...

Srečno tudi vama! :)

PETRUŠKA said...

Hvala Urška!
Pozdravčke=)

Katja said...

Ooo, kolk luštnih slikc. :) In super je brat, da sta uživali! Naj bo tako tudi naprej!

PETRUŠKA said...

Nekaj fotk je tud men carskih;) Se kr ne morem nagledat, kako fotogenična je SAra in kako na nekaterih fotkah izgleda, kot da ni nič narobe z njo=)
Tam na konjičku ko ima roko pred Kaiem recimo, kot da bi jahala in podila psa stran=) Haha, a je bilo čisto drugače...;)
Ja, Katja, sicer pa uživava še naprej, letos je bil res še vsak dan pravljičen!
Se kaj kmalu vidimo? Kako ste ve punce kaj s časom?
Pa zapustil vas je navdih tipkanja, a ne? Js pa kle čekiram, kdaj bo kera vsaj kaj napisala!

No, čau. Dele šibam že nazaj v Lj. do večera... Ampak bo verjetno zanimivo=)