May 21, 2008

DOMEN

Andraž ima bratca! Končno.



Domen, dobrodošel med nami! Te pridem pogledat takoj, ko se tvoja mami malo odpočije od predporodnega likanja in pospravljanja in čakanja in čakanja in res dolgega čakanja...



Saj ni za verjet, predvčerajšnjim mi je N. sporočila, da gre po tabletko in ostale uradnosti...

Včeraj sem ji poslala sms ob 18:06 da mislim nanjo že cel dan, čeprav sem imela občutek, da sem že prepozna, da se akcija že dogaja.

No, čez 12 minut sem dobila sms, v katerem je bil dokaz, da je akcija že mimo. In ne, sploh nisem prebrala dobro. Jaz sem nekako prebrala, da je končno 4 cm odprta in da zdaj enkrat bo. V bistvu je pa pisalo, da so končno štirje in da so veseli Domna.



Domen, oprosti mi, ker sem šele prejle ponovno prebrala, in trapasto ugotovila, da si že cel dan med nami!



Trapa jaz.

Komaj čakam, da te primem v roke. Da te malo pobožam in ti kaj pametnega povem:)



Domen, želim ti pravljično življenje! Da boš uspel bratcu ukrasti tisti super motor, da se boš znal braniti (včasih tudi s pestmi) za svoje sanje in želje ter da ti bo vedno lepo med nami:)

DOBRODOŠEL!

No comments: