February 24, 2008


Tako, pa je:)

Blogec je samo še naš! Jupi:) Vem, vmes sem se malo preseravala s selitvijo na wordpress. Nisem pa že takrat preverila, koliko ljudi lahko bere privat blog... No, plačala pa ne bom.
In tako ostajava s Saro tukaj, saj je tudi bolj domače:)

Včeraj sem končno 'dala čez' izpit iz matematike. Cel vikend sem ugotavljala, da sem bila zaradi tega tako zelo tečna. Samo da je mimo, pa sem spet taprava.
In kar je najvažnejše, sedaj imam spet normalno dozo časa. In spanja.
In ugotovila sem, da bi rada delala sto in eno stvar - samo da se nebi bilo treba učit. Porabila bi svoje granitne barve, delala vazice, cele dneve pila kavico - le da bi se izognila. Sedaj, ko bi se lahko, se definitivno ne bom lotila tega.

Danes bom šla na zrak. Cel vikend je tetkica vozila Saro na izlete, na sprehode. Jaz pa sem se doma učila. Delala še zadnje vaje. Pa še imam občutek, da je bilo dva tedna matematike premalo.

Sedaj me čaka angleščina. Končno sem prišla do nje! Med brskanjem po netu, kje bi lahko s čimmanj napora kupila učbenik, sem se zaljubila v tečaj španskega jezika (Pons). Če ne prej, ga bom poleti sigurno imela:)

In kako bo šele fin občutek danes, ko bom pričakala Saro, da pride iz vrtca! To kar sonce posije v stanovanje:) Zdaj lahko prišepnem, da se končno odvija scenarij, da jo bomo lahko prepisali v Domžale. Saj ne da tu ni v redu, super je. A je nekaj tistih minusov, ki skupaj vržejo res slabo luč na vse skupaj. A o tem bom zagotovo napisala veliko, ko bo stvar bolj realna in gotova.

Sonček vabi, pojdimo se igrat!
papa


7 comments:

Unknown said...

ojlaaaa!

Najprej res hvala za povabilo, da lahko se naprej spremljam vajine dogodivscine...res sem vesela in pocascena....
...drugac pa kapo dol, da si se spravla na matematiko, men to ne bi ratal...hehe...sm prevelik antitalent za to:)
spanscina pa tud men disi ja, od telenovel sem pridobila vsaj to, da kar se da razumem, kaj govorijo....to je pa tud vse....bi blo fajn kaj vec znat:)

uzivejta na soncku!!!!! upam, da je noga ze kaj bolje.....je?

pozdravcek in poljubcek za saro,
tinka

arabela said...

Oj!

Hvala za povabilo!!! Se že veselim, da vaju bom lahko še naprej spremljala, saj ob tvojem pisanju, predvsem takrat ko sem na tleh, dobim moč, in se veselim s svojim "cerebralčkom"!

PETRUŠKA said...

Tinka, jaz sem zadnjič kupila cd od Rebelde in dva besedila znam že skoraj na pamet:) Odkar so te telenovele po tv, nisem še nobene gledala, a tale rebelde mi je tok fajn, da kar besede za njimi ponavljam. Sploh, ker govorijo v mladostnišček žargonu, z veliko angleškimi tujkami-kot mi, le po njihovo:)
Tudi pozdravljam zdaj zelo rada s frazo 'BA-AY!'

Kmalu bom prava Španka. A kaj bo rekel moj portugalec Marco?

Unknown said...

Lep pozdravcek za obe...upam da se kmalu vidimo na kasni kavici..zuunaj na soncku :)

Unknown said...

:) hehehehe, hja, se bo Marco sprijaznil....al pa te bo nad portugalscino navdusu....:p nikol neves.....
Ja, sm slisala, da je Rebelde fajn, sam se nism nikol gledala....bo treba poskust:)

Hasta manjana:) am pisat ne znam, tko da sm se po karađorđeviču vzela:) piši kao što govoriš! :))) Pomen pa lahko noc, kar ze sama ves....

nocko

Bonny said...

Juhili!
Hvaaalaaa za povabiloooo, full sem vesela! Zdej moram nadoknadit za nazaj:) ... grem hitro brat:).

Riba said...

Oj,

ne vem kaki so Ponsi v kompletu, ampak te hitre variante, ki so bile na voljo pri Dnevniku, so totalno zanic! Vsaj nemscina. Od tega, da niso dobesedni prevodi, do tega, da je izgovorjava blazno slaba (ich se prebere ih in ne iš..itd).