February 5, 2008

PRIHAJA POLETJE...




Ja vem, ne bo še.
Take čudne zime ne maram.
Rada bi imela sneg, a ker ga kar ni in ni, komaj čakam sončka, cvetenje naše češnje, ogledovanje tulipanov v Arboretumu ter kratke rokave:)
Na kratko, komaj čakam toplejše dni!

Malo že planiramo, kam bomo šle na morje.
Najvrjetneje bo to Cres. Ker je tam zelo lepo. Ker že več kot 20 let nisem bila tam in se ničesar več ne spomnim. Ker je zrak primeren dihalnim težavicam Sare in tetkice. Ker je plaža tam vsepovsod lepa in primerna.
In danes... sem na spletu po naključju našla tole stran. Super je. Vsaj meni. Imajo stvari, ki jih drugje nimajo. In celo tale šotorček za na plažo, ki sem ga tako vneto iskala že lani. In sem ga kar naročila. Ziher je ziher!

Malo se že veselim poletja, ko bo Sara več doma. Kar nekaj tednov ne bo vrtca. Mogoče bi lahko govorila o mesecih. Tudi oni si zaslužijo dopust:) Midve pa se bova potepali, telovadili, izvajali Vojto in se smejali. Letos bova verjetno večkrat za en dan pobegnili na obalo, ker imava sedaj tak super voziček:)

Joj, naj že pride! Dovolj imam bunde in volnenih puloverjev.
Komaj čakam pomlad. In potem bom komaj čakala poletje!




1 comment:

Anonymous said...

Cres je zakon. Mi bomo tudi šli tja, skoraj 100%.