January 10, 2008

Transportni voziček za Saro

Dopoldneve sem ta teden preživljala v avtu. Na vseh koncih me je bilo malo. In na telefonu...

No, za voziček pa mi ni bilo potrebno prav nič težiti.

Papirje sem na ZZZS dostavila 3. januarja. In ne morem verjeti, v torek je že bilo znano, da je transportni voziček za Saro odobren. Juhu!

Nisem pomislila na to, kam bodo odločbo poslali.
Seveda, mojega naslova nimajo, niti mojih podatkov. Le Sarine podatke in podatke človeka, preko katerega je Sara zavarovana. Torej, njenega očeta. In so poslali njemu.

Včeraj sem odločbo že držala v rokah in opazovala, kako je šarmerka skušala omrežiti nekega človeka... Za trenutek ji je ratalo. Mene pa tokrat ni nič ganilo. Končno!

Danes sem papirje že dostavila v Ortosano.
Pozanimala sem se za cene vseh dodatkov, ki jih bo potrebno dokupiti. Posamezni deli niti niso dragi, sploh ne po šoku s stolčkom. Skupaj pa nanesejo lepo vsoto. A nič zato, denar je našparan, na varnem kupčku, namenjen prav temu vozičku.

Doplačala bom vstavek za med noge, stehico, košaro pod vozičkom, verjetno pa še dežno prevleko. Razmišljam, da bi kupila še sobno podnožje, saj z umazanimi gumami res ne bo fajn voziti vsega po stanovanju. In tudi celotna masa za po stopnicah nosit... Ah. Tisto podnožje pa je precej praktično, le sedež prestavljaš. In ni drago. Vsaj meni ne, kar je prodajalca precej začudilo. Okoli 250 €. Ne, proti stolčku za kopanje je to zastonj. In bolj praktično, bolj nenadomestljivo.

Drug teden ga greva s Saro iskat. Namontirali ga bodo po njenih merah, me naučili, kje je kaj in kako se kaj premontira in voziček bo tu. Samo Sarin.
Že sedaj sem prav ponosna, kako lepo se bo Sara vozila. Kako lepo bo sedela v njem.

Tetkico malo mika, da ga ona nebi uporabljala, ker malo pa le odstopa od navadnih otroških vozičkov.
Bomo videli. Če se je navadila vsega, se bo tudi tega. In ko bo videla, kakšna razlika je med Sarinim sedenjem v PegPeregu in Patronu, bo tudi ona vesela.

Komaj čakam! Tako bova spet z večjim veseljem hodili na sprehode in potepanja. Zdaj se temu res izogibam, ker nimam potrpljenja s Saro v PegPeregu. Enostavno ga je prerasla in ne gresta več skupaj.

Res komaj čakam!