January 10, 2008

Naš Jabooz

Že pred dobrim mesecem dni se nam je v dnevni sobi pridružil Jabooz. Prinesel ga je dobri sveti Miklavž. Hvala!

Sedaj se včasih res kar drenjamo.

Sara se je z njim spoznala v vrtcu in tam sem se tudi jaz zaljubila vanj. Sploh v
prizor, kako Sara lepo sedi v njem.

Kaj je Jabooz? To je sedalna vreča, napolnjena s stiroporjem.

Sara jo ima rada. Ko kuham, sedi v svojem Jaboozu, zraven ima žirafo, malo Fifi, oslička ali pa kocke. In me gleda. Čeblja. Se uči kuhati. Jaz pa imam pol ure ljubega miru in nasmeh na ustih.

Zvečer je Jabooz posvojen. Seveda od mene. Ker je tako zelo prilagodljiv, je zmožen večih položajev.
Tako midva prakticirava ležečega. In ni bilo samo enkrat, ko sem prav udobno zaspala na njem.
Boljši je od Dormea.

Sedaj vestno čekiram rezultate nagradne igre, saj si želim še enega. Ta velikega. Naš je Quattro, pa še ta je šel komaj v avto.

Jabooz je zakon:)