December 9, 2007

VIP

Kratica za 'Very Important People'.

Hmmm, kaj pa vem. Nekako sem razmišljala, če sem jaz kaj VIP komu... Naprimer, če pomislim...

Kaj, če kdo od mojih znancev, kolegov, prijateljev postane slaven? Bom kdaj omenjena v tračih? Bom kdaj povabljena na koncert, modno revijo, gala prireditev, premierno predstavo?

Kaj pa, če bom sama kdaj uspela imet svojih pet minut slave?
No, če dobro pomislim, na naslovnici sem že bila. Vsaj z imenom in priimkom. A ne v tem smislu. Tisto je bilo bolj negativno, vsaj zame, takrat.

Mogoče mi kdaj uspe... hmmm...

Biti Super Mama. Kot mi že sedaj Sara pokaže, da me ima rada. In rada me ima zato, ker me zna očarati, ker me zna oviti okoli prsta, ker me zna nasmejati, ker me zna omehčati in stopiti...

Biti Femme Fatale. Vsaj za nekoga. In obdržati naziv s tem, kar sem. Vedeti, da sem nekomu všeč. Da me obožuje kljub napakicam in napakam. Da me podpira in jaz njega. Da mu dajem navdih. Da mu krajšam čas. Da sem ob deževnih večerih najboljša družba. Da me želi ob sebi za Silvestrovo. Da ne zamiži, ko ob sebi zamižim sama.

Biti Uspešna. Biti sama svoja gospa. In biti sama svoja gospodarica. Imeti kariero, imeti družino. In usklajevati oboje. Tudi če kariera ni nekaj oh in sploh slavnega. Če ni direktorski stolček. Če ni priliv bajnih denarcev na račun vsak mesec. Tega si sploh ne želim. Zame je uspešna kariera, da uspem na svojem. Da sem sama zadovoljna s službo. Da zjutraj rada vstanem in da delam tisto, kar si želim delati for ever. Hmmm, primer? Biti boljša kot Mič in imeti verigo salonov. Ni nujno samo frizerskih. Ni nujno v tujini. Ni nujno da sem glavna. Nujno je, da začnem s svojim delom. Da začnem na dnu in se vzpenjam na vrh. Da zraven učim druge. In se učim od drugih.

In VIP bom čisto zares, ko mi enkrat uspe it do tistega koščka na Zahodu in najdem 'svojega' Marca. Ja, na Portugalsko, kam pa:) Še prej se naučim kakšno besedo, da ga presenetim. In da vidim, če je še tako zelo čarobno tam. Tako zelo preprosto. In tako zelo človeško. Če je še tako zelo lepo, da bi s Saro ostala tam...

Hej, zdaj pa bolje, da se vrnem v svoje nad in pod povprečno življenje. In ker nad in pod povprečni spijo, bom tudi jaz VIP v sanjah:)

papa





4 comments:

brendica said...

Pozdravljena!!!

Že nekaj časa berem tale tvoj blog in me vsakič vržeš s tira. No da pokomentiram tale ta zadnji blog....VIP...mmm da malce pomislim, želiš biti nekomu navdih,... no meni si navdih, in to gromozanski, vsakič ko preberem tvoje sveže novičke, tvoja potepanja z malo Sarico, ubesedene notranje misli, želje in strahove, me napolni z elanom, voljo do življenja...Femme Fatale... no sem ženska, nisem istospolno usmerjena, potemtakem ne morem soditi o ustrezni kandidatki za ta naslov-res?..če bi pa morala izbirati med tabo, Mišo Molk, Sanjo Grohar in ostalimi kvazi uspešnicami, potem bi res in definitivno izbrala tebe, saj si utelešenje energije, moči, ambicioznosti,in še marsičesa drugega. Želiš biti uspešna, saj si pri svojih 24-tih letih simbol uspešnosti in zrelosti, ki jih ne premore niti kakšna babnica pri svojih 45-tih. Sploh nesmem pomislit kaj bo iz tebe čez kakšnih 10 let.... No vedi, da si nekomu navdih, Femme Fatale, uspešnica in še marsikaj, če je kaj vredno...Veliko pisanja za nas tvoje verne občudovalce ter bodočih poslovnih kot tudi ljubezenskih uspehov v prihajajočem letu...Lp do naslednjič...

Anonymous said...

...se kar podpišem pod tole, če smem :)

manca said...

No pa se še jaz opogumim in ti nekaj malega napišem (sicer besede še slučajno ne bo tako lepo oblikovane kot so na tvojem blogu).

Tudi meni si navdih in vsakič, ko te berem, si zaželim, da bi stopila do tebe in te objela. Zame si enkraten človek in definitivno Super Mami.

Srečno!

PETRUŠKA said...

Najprej telih komentarjev nisem hotela komentirati... sedaj sem prebrala se tretjic (beri: verjetno stotic) vse skupaj in nimam kaj reci kot hvala telim super zenskam.
Sama se ne smatram za tako super, saj je v vsakem tako jing kot jang, tako crno kot belo... A ravno zaradi tega je vsaka zenska super zenska in vsaka mati super mami:)
papa