December 6, 2007

STARI NOVI TIRI




O, kako je fino!
Spet na starih tirih, ki pa so nekako kar novi, obnovljeni, osvezeni:)

Sara je bila v vrtcu, jaz pa v sluzbi. In na faksu. In na pumpi.
Cist drug zrak kot doma, cel dan neka brzina, skos ena naspidiranost, nic casa za brezvezna razmisljanja.

V sluzbi mi je blo fajn, ker sem se res zabavala. Malce sem preuredila vitrine in kar parim zainteresiranim nekupcem predstavljala ure. Na koncu mi je edino smotano, ker dopoldne res vsi samo gledajo in nihce nic ne kupi. Grrr!

Sara je bila verjetno zelo vesela druzbe v vrtcu. Ko pridem ponjo, se tako oklepa pomocnika B., kot da sploh noce iti domov. In potem zalostno pogleda v igralnico, kot bi se poslavljala od prijateljev. Res so lustni, danes sem celo enega vzela v narocje. Ko se mi je pa tako mocno privil okoli nog:)

In faks... Matematika me res spravlja v dobro voljo. Malo sem sicer zmatrana, vsake toliko casa me racuni odpeljejo v razmisljanje, zakaj me bolijo noge in kje bi lahko cisto malo zadremala... A ugotavljam, da kar precej znam. Razlaga mi je res manjkala in zdaj, ko res poslusam, sledim vsem vajam, se mi ena za drugo prizigajo zarnice nad glavo:)
(Joj, da bi me zdajle slisala 'Meta':))

Prav ponosna sem nase. In na Saro. Malo se mi zdi, da se zacenja osamosvajat. No, samo od mene. Ni neke odvisnosti med nama. Z lahkoto jo pustim tetkici za celo popoldne, pa je vse v redu. Njej zaupam. Ker gresta tudi telovadit, ker znata lepo in veliko jesti in ker jo ima za svojo.
A to se ne pomeni, da kadar sva skupaj, me spusti z oci. To pa ne:)

Bil je lep dan, ceprav imam ze cel dan obcutek, kot bi bil ponedeljek:) Hmmm, le zakaj?




2 comments:

Anonymous said...

hej!

super, da ti zdaj gre matamatka....sem prou vesela....am Meti pa lahko jaz povem, hehe....je namrec moja soseda in druzinska prijateljica :D ....... samo verjetn ti ne bi bla prevec navdusena, ce te dejansko pohvalim...hehe...

fino, da gre spet vse po starem....
uzivajta se naprej, pa najdi si tudi cas za pocitek....

pozdravcek, tinka

Anonymous said...

Ampak se mi zdi, da nikol ne bom razumela, kako ti je lahko matematika v veselje :)))
in...a veš, kaj? Prav fino te je bilo spoznati...čeprav zdaj pa res najbrž misliš, da sva malo zmešana :))
mi je všeč, da ti je v službi všeč!