November 7, 2007

SARA PRI DVEH LETIH


Sedaj je Sara res ze velika punca. Danes je dobila se zadnjo pikico pred solo in mami je bila vsa radovedna, koliko pupa tehta...
Celih 10230 gramov! Prav pocasi gre gor. A je verjetno tako bolje, saj bi mi sicer ze odpadel hrbet ob vsem tem nosenju naokoli:)

Zadnje dni se je spet spremenila. Postala je prava babnica, saj venomer nekaj ceblja. Ze v ponedeljek je B. v vtrcu povedal, da si je nekako prepevala pred spanjem. Z menoj se redno pogovarja med voznjo v vrtec in domov. In tudi popoldneve prezivlja z veliko energije, igra in telovadba je ne utrudita vec kot vcasih.

Sara je zacela jesti prav vse. Odkar ji hrano pasirajo tudi v vrtcu, je cisto druga! Danes je menda pojedla celo porcijo krompirja v kosih, cesar ni se nikoli. Nora je na meso in zelenjavo. Tudi doma najraje poje kar tapravo kosilo in tako ji ne kuham vec posebej.
Sedaj sem in tja poje tudi nekaj kosckov cokolade od Kinder jajcka. Meni se valda to zdi super:)
No, le se kruha ne je in vseh redilnih dobrot, ki spadajo zraven. To pojem jaz namesto nje:)

Najraje bere pravljice. Za rojstni dan je dobila kar nekaj knjig, ki jih z veseljem prebirava. Ob prvem branju knjigo nadebudno tipa, stran za stranjo. Ob vsakem naslednjem branju pa pozorno poslusa in vsake toliko casa kaj popolnoma nerazlocnega pripomni.

Ze nekaj tednov spi z blazino (povstrom). Prvotni razlog je bilo grozno kasljanje, skoraj davljenje sredi noci. Sedaj pa ji tako pase in zdrzi do jutra. Ce nima vzglavnika, je nos cisto zabasan in jaz moram vstati ze okoli dveh ponoci in do jutra 'kidati' smrklje, da se mala vsaj malo lahko naspi.

Vceraj je bila na prvem sprehodu v novem nahrbtniku in zelo je uzivala. Sli sva sicer samo po vasi in cez polje, a punca je drzala glavo pokonci cel cas! Nekaj mi je razlagala (kdo bi tocno vedel kaj), pozdravljala zvezdice in lucke, ki so se vozile mimo. Ves cas me je bozala po ramenih in dvakrat je prislonila glavo k mojemu usesu in se glasno nasmejala. Kot bi mi hotela dati lupcka:)

Pred spanjem skoraj nikoli vec ne joka. Niti tistega malega jamranja ni vec slisati... Le kake tri minutke glasnega pogovarjanja s teto temo in... tisina v sanjah:)

Zelo rada se frizira. Ne vem, kako sem to dosegla, a sedaj mi pusti, da ji vsako jutro naredim frizuro za v vrtec. Tako je se lepsa, ko ponosno nosi dva copka, konjski rep ali le spangice:)

Je najlepsa in najboljsa deklica na svetu. Vsaj zame:)
Njo imam najraje.

No comments: