November 21, 2007

FREEEJ



Uh, koncno malo frej.
Zdajle grem prepisovat recepte, sem jih v vrtcu obljubila ze nevemkdaj.
Jutri si bom koncno vzela cas za frizerja! Koncno!
Pa cas za kavico z Spelco.

Paaaseeee!
Res, bili so pasji dnevi, s Saro sem bila prakticno samo ob prebujanju zjutraj in zvecer sem jo polozila v posteljo. Vmes pa kup opravkov, cele popoldneve predavanja.

Torej: Koncno sem opremljena z zimsko opremo. Policaji, kar navalite!
Kupila spodnje majice. In Sari bodije. Se bo treba, vsakic malo.
peljala Saro na pregled na infekcijsko. Dr. Pokorn (ja, ja, scenarist Nase male klinike!) jo je na dalec prepoznal. Dobili sva pohvalo, da sva se 'dobro porihtali' in zgledava odlicno. Sm kr zrastla! (No, verjetno sem dve leti nazaj res zgledala povozena, ko sem prakticno zivela tam...)
Bila na sistematskem pregledu. Me je bilo strah, ampak... Joj, strah je izginil, ko sem ugotovila, da to res traja, se huje kot v srednji soli! Laboratorij, predavanje o dojkah, zobozdravnik in se splosno zaslisevanje: vse skupaj dve uri trepetanja, ce bo avto, parkiran na plocniku za emonskim zidom se tam?
No, bil je:) Juhu! V zahvalo Sarini nalepki za invalide, ki jo s pridom izkoriscam. Ampak pssst! Ne povedat! Ker z njo parkiram tudi pred Bakusom ali na kongresnem, da malo manj zamujam na predavanja. Sej vem, grdo. Pa se vrnilo se mi bo. Ampak ko je pa tako tezko parkirat v srediscu Ljubljane!
Predavanja matematike me koncno veselijo. Saj ne vem, ali sem res padla na glavo?
Koncno razumem poanto kombinacij, permutacij in variacij. In sem morala do tega prit tako, kot sem? Z vecnimi popravci, nezadostnim v srednji, menjavo faksa?
No, upam, da se je res koncno odprlo in... ja, celo kalkulatorja ne uporabljam vec za vsako figo 4+5:)

Jutri me res caka super dan. Sicer se zjutraj se vedno ne vidim ven vse do ponedeljka, a bom vsaj popoldne prezivela s Saro:) To poplaca vse.

Aja, se to: V petek moram nujno dobit skornje. (Any suggestions maybe?) A je v BTCju poleg samopostrezne rocne avtopralnice slucajno tudi rocna, kjer ti drugi operejo avto?
Res je potreben malo ciste vode, se sploh ne vidi vec, kako lepega crnega vranca vozim:) Sam se mi ne da ubadat s strajfiksom, ker sem takoooo mala, avto pa takooo veliiik...

Lepo nocko vsem! Ko se spece kruh, grem tudi jaz sanjat... K moji Sari, kak je lepa ko spi... Ohh...


papa



6 comments:

Riba said...

"Koncno razumem poanto kombinacij, permutacij in variacij"

O boga ... To smo mi prejsnji mesec pisali - bedna bedna snov!

Avtopralnico imas se avtomatsko v BTCju, se sam cez zapeljes in je ;o)

PETRUŠKA said...

No, jaz tega v srednji šoli nisem razumela, pa če bi mi plačal:)Res je bedna snov, a včeraj sem jo pokapčila - vsaj upam!

Avtomatske mi niso všeč, vsaj dokler je avto 'nov' in še čuvam barvo in se branim prask...

papa

Anonymous said...

aaa matematika...a-a ne hvala....tudi približno ne vem, kaj si napisala...kaj so že to premutacije?!?! nikoli slišala...

Anonymous said...

kam se je pa moj komentar izgubil??

Kolpska deklica

Anonymous said...

Kok je fajn prebrt da si zadovolna s faxom, in res zgledaš navdušena nad matematiko,hmmmm. js vem, da sva z matematiko čisto skregani :)Upam da ti rata it še korak dle in narest izpit, držim pesti.
kar se pa avtopralnc tiče mam pa js en svoj mnene - avtomatskih tut js ne maram, ker ti avta sploh ne opere dobr pa praske dobiš od tistih metlc. en cajt sm hodila v ročno pralnco v btcju, sam kukr mi je znano, jo pozim zaprejo - vodo zaprejo no, ne bom pa trdila. sm pa zadovolna pr ns (Šk.Loka) z avtopralnco na OMWju, k ti avto res najprej faaaaajn sšprica, potem te pa pošle pod metlce in še obriše okol ush vrat pol. Ne vem pa kako je z ostalimi pralncami na OMWju,a so tut tok pedanti k pr ns u Loki al ne...
Kar se pa škornčkov tiče je pa tko, kadarkol člouk išče kej specifičnega, potem ponavad nič ne dobi - usaj pri meni je tako, tko da raj grem kej druzga iskt in si rečm to res rabm, pol pa še spotoma zavijm u trgovino s čevlji in vuala, mam nove čevle. Drgač pa probi še v hiši čevljev v BTCju, je kr velika izbira no, sicr si pa tle vrjetn tut že bla...AL pa kaka SCARPA? Vem da je tle nasport Gospodarskega razstavišča ena trgovina...če ti kej pomaga :)

PETRUŠKA said...

@sunqueen: Tudi jaz sem bila celih 17 let skregana z matematiko... Ja, res je, toliko casa je ze od mojega prvega solskega dne:) No, zdaj ko sem ji ponudila kompromis, upam, da mi bo koncno dovolila do diplome; matematika je bila namrec vedno edina ovira do mojega uspeha.

@anonimna: ne vem, mogoce probas se enkrat?

@mateja: No, tudi jaz zato ne maram avtomatskih, ker metlice ful popraskajo. In ravno zato sprasujem za rocne, ker sem v Lj. nasla ze tri, pa so ze zaprte... Pri nas na OMVju so tut prijazni, ampak metle so pa iste, pa se menjajo jih zelo poredko.Saj ce nebi bil crn avto...Na crni se pa sploh VSE pozna...
Za skornje imas pa verjetno prav! Ko sem jeseni iskala superge, jih nisem nasla, sem pa takrat videla vsaj ducat super skornjev...No, bom probala tako:)Hvala!
Aja, hisa cevljev? prvic slisim, a se prav tko rece?

papa