October 8, 2007

Bette Davis Eyes

Ja no...
Zadnje case se v moji glavi sicer vrti Kreslin: '...Ko pa prides ti, se nebo mi razjasni...
seze mi pogled z Gorickega v Piran...'
In to se vrti celo ponoci, v sanjah pojem in zbudim se z njim...

A danes, mi je misli prevzela Bette Davis.
Ja, cisto prava, stara Bette:)Z njo me je nekoc spoznal Jure in od tedaj jo vedno rada slisim. Prevzame me. Mi da energijo. In da mi toliko samozavesti, da rada zapojem zraven:)
Med voznjo sem jo pela tako zavzeto in naglas, da sedaj upam, da me ni nihce videl:)

Torej, komad za danes... Dokler me ne mine in potem... bom z veseljem spet jadrala s Kreslinom z Gorickega 'f Piran;)

2 comments:

LunAya said...

A veš, da sem tudi jaz danes slišala en komad, ki me je peljal 10 let nazaj in spomnil na nekoga, ki ima na isti dan rojstni dan, kot jaz in v nedeljo smo se celo videli. :)

Paše, res paše. Mene to spravi prav v dobro voljo. In tudi jaz zelo vneto prepevam zraven in briga me, če me kdo vidi, sliši ali pa opazuje. Naj se brigajo zase, meni ja prav fino! ;)

Anonymous said...

Moja pesem , ki... je U2 & Mary J. Blige " ONE".
Ko jo slišim jo pojem na glas in če steče solza ,.. nič hudega.
Pozdravčke