July 10, 2007

UCENJE

Sara spi in jaz bi se morala uciti. Jutri imam izpit, meni 'ljubo' matematiko, pa se celo placala sem.
A kaj, ko se mi ustavi pri vsej poslovni matematiki in nikakor se mi ne da potrudit, da bi splezala cez tisti zid in potem... Prisla bi v dezelico racunov, ki se jih da nauciti in potem... Potem bi znala in potem... Potem bi naredila izpit.
A ne, jaz sem prelena za kaj takega. Ko pridem do snovi, si recem, da je to pretezko in da se tega ne morem naucit. Ceprav vem, da bi se lahko. A ne, jaz lepo zaprem knjigo in se odplazim za ekran.

Prvi izpit je bil otrocje lahki in se zdaj obzalujem, da se takrat nisem nic ucila. Sedaj so vedno tezji in ce kaj obvladam matematicno logiko, tokrat celo ne bo nobenega matricnega racuna notri. Ah kje pa, to je najlazje!

In tako bo do stirih popoldne, ko pride domov tetkica. Takrat mi bo ze voda tekla v grlo, jaz pa se vedno nic.
Komaj cakam, da bo konec tega, ker mislim samo na to, kako bom v cetrtek delala kupcke za na morje. In kako bova z Ines v petek vse stlacile v avto:)

Torej, najboljsi recept za produktivno ucenje?
Vsekakor bi se morala uciti v neki baraki, ki vsebuje samo mizo, en stol in pipo z vodo. Tudi stranisca ne, ker ponavadi je stranisce od barake zunaj. Jaz bi to izkoriscala za uhajanje od mize.
Tudi knjiznica ni nevemkako dobra resitev, ker jaz potem zacnem spremljati dogajanje, kako se kdo uci in kam kdo gleda... In cez eno uro ugotovim, da buljim okrog namesto v knjigo.

Rabim 15 kg motivacije, 13,5 kg volje, dva red bulla, eno dobro belo kavo (hmmm...tisto iz arboretuma), Za life, nove mozgane, dodaten mesec zivljenja samo za ucenje, dodatne tri mesece zivljenja za dogodivscine (brez njih si namrec za ucenje tezko odmerim cas), eno taveliko Milko s celimi lesniki, Bilobil za spomin, lepe listke za plonkice (roza?), geo trikotnik, kalkulator in Sandija za ponovne instrukcije risanja grafov.
In najvaznejse, rabim nekoga, da se bo ucil namesto mene!
Vsekakor nimam zadostnih pogojev za ucenje ta trenutek:)

Zdaj pa moram it, da vsaj nalogo preberem do konca, ce ze ne znam niti pravih podatkov za formulo skup nabrat. V glavnem, drzte pesti, da naredim, ker potem imam dva tedna cistih pocitnic!

(Kot da jih nimam vedno, ze dolgo samo uzivam... A tokrat bodo pocitnice v smislu, da mi ne bo treba niti pomisliti na solo, kot to delam vsak dan-jamram namrec...)

Uzivajte in veselite se dezja, koncno lahko spet skacemo po luzah;)
papa

2 comments:

Anonymous said...

Jaz sem že v tisti fazi, ko na faks raje niti ne pomislim ne... :(
Drugače pa je pri meni najbolj produktivno učenje v knjižnjici... tam imaš res samo svojo mizo, knjigo in to je to.
Pa zdaj so v knjižnjici malo preurejali veš, tako da so mize zagrajene in ne moreš okol firbcat :))

Anonymous said...

Želim Ti dva tedna čistih počitnic ,za nagrado pa veliko Milko z še večjimi lešniki.