July 1, 2007

SUPER SARA PRI 20.MESECIH

Sara je tako fejst punca, da se ob njej vsi pocutimo cudovito. In kmalu bo stara ze 20 mesecev:)

Mene zna se vedno presenetiti. Ko mislim, da jo poznam in vem, kako bo reagirala, mi dokaze, da je samosvoja, pogumna in mocna.

Ze na morju v Porecu me je presenecala. Ustvarila si je svoj urnik spanja in hranjenja, ampak na nacin, ki je vsem trem ustrezal. Tako je bila prava carica:)

Tudi za kolonijo sem bila pravzaprav pripravljena na moznost, da bova po treh dneh spokali in odsli. Pac, kako naj mami kot sem jaz ve, da bo Sara pa cist druga? Tko je jedla med ljudmi (doma bognedaj da se med njenim kosilom pojavite v kuhinji!), se crkljala po narocjih, jedla svasta in bila kul:)

Danes smo napihnili bazen...no, jaz sem ga pumpala:) In je mala pridno opazovala, ceprav sem pricakovala, da se bo pumpe ustrasila. Potem je bila na vrsti voda, sem se spet zmotila. Ne, Sari bo to premrzlo, ne rok noter dajat. Opa, mala je dala se skor celo glavo noter, tko lepo je slonela na robu in opazovala svoj angelski obrazek v zrcalu.

Tudi hranjenje nama gre veliko bolje od rok. Ze na morju sem pogruntala njen sistem. Po zajtrku nobene malice, sicer ne poje kosila! In res, deluje. Zdaj opoldne je kosilo kot za stavo. Irena v koloniji je celo dosegla brez palicnega in brez frutka. Pocasi bo ratalo tudi meni:)

Nocno spanje pa... Hmmm, Sara ze ve skrivnost. Namrec, na morju smo imele prenosno posteljico kar v avtu... Tudi v koloniji je nisva uporabljali... In priznam, sedaj doma spiva obe v taveliki postelji. In to zgleda zelo elegantno: Sara spi na sredini, na eni strani ima nekaj rezervnega prostora, dodaten povster in kovter, kaksno igraco, na drugi strani pa naj bi bila jaz. Hmmm... Realno pa je Sara sicer res na sredini, ampak lezi kolikor se da povprek in stalno izteguje rocice v vse smeri, tako da meni ostane ena mala krpica na robu postelje, kjer sanjam do jutra. Verjemite pa mi, da je tako najbolj super. Obe se pocrkljava in zjutraj spiva malenkost dlje.

Ze dolgo nismo bili pri Stojanu v Kopru. In tudi njegove vaje niso na vrsti vsak dan.
Danes sva telovadili zunaj na deki. Zgleda da ni bilo pretrdo, prav uzivali sva. Res pa sem pogresala najino veliko zogo in valj, a bova pa drugic nadoknadili.
Sara je cisto druga, ce jo fino razmigam. Seveda, kako pa se mi pocutimo, ce smo cel dan v istih pozah in ne moremo pretegniti nog? Sicer pa ponavadi telovadiva med igro. Gledava knjige, prijemava igracke, se plaziva za njimi in jih sede opazujeva. Najboljsi del je tisti s knjigami.

Je pa Sara dosegla kar nekaj novih podvigov. Uspe zadrzati napol sedeci polozaj v vozicku. Takrat je se posebej ponosna nase, ima glavo pokonci in se smehlja:) Se bolj je komunikativna, se bolj vesela in se vec ceblja:) Zrasla je vsaj en centi. Ali pa dva:)

Sara je super punca:) In cez stiri mesece bomo pihali kar dve svecki!

4 comments:

Anonymous said...

Zelo lepo je prebrati, kako in v kakšnih superlativih pišeš o Sari. V bistvu o obeh. Super, da tako lepo napredujeta in vidim, da vama res ni dolgčas :) Sicer pa ob takih malih črmljih (moj malimali bo septembra star 2.leti) nam res ne more biti :)

PETRUŠKA said...

DeeDee, superlativi so le zato, ker je Sara zame en velik superlativ;) V zivljenju se nisem bila tako ponosna, kot sem sedaj. Sara me je tega naucila-majhnih korakov, ki vodijo k sreci:)
lp

Anonymous said...

Vidim - in prav to je to kar mi je tako všeč :)

N in N said...

Ojla

Zakon sta!!!

Pravkar sem prebrala cel blog... Občudujem vaju. Lupčka Sari.