July 7, 2007

7.7.2007

Danes je menda po datumu srecen dan.

Nosecnice so drzale noge skupaj, da so le rodile danes. Menda bodo danes rojeni otroci zelo inteligentni. Bognedaj, da bom komu kdaj sefica!

Po neuradnih podatkih sem slisala, da je bilo v Sloveniji danes 300 porok. Uf, upam, da od tega ne bo 150 locitev, kot je ponavadi statistika.

In, je kdo danes vplacal loto? Upam, da ne bo pretepa, ce boste vsi zadeli tistih 230 tisoc evrov. Ojoj, si sploh ne upam predstavljati, kaksen drobiz bi pobrali, ce bi bilo vse res.

No, ker je bil tudi zame kar precej srecen teden, je bila tudi tale sobota v redu. Vzela sem si res malo dopusta do jutri-kar se tice ucenja... Sem pa naredila nekaj koristnega zase in za okolico.
Pokosila travo okoli hise. Zdaj sem ze pravi ekspert in sem gotova v eni uri (predlani sem jo kosila po tri ure). Potem pa je Sara tako dolgo sanjala tisti svoj popoldanski spancek, da sem se posodo pomila namesto sestre.
Cist pridna, kajne?

Dedi pa odhaja na Malto. Malo dopusta in zopet en teden super avta za naju s princesko:) Juhu!
Mogoce bi bilo fajn ta teden poklicat teichy in Ireno... Za malo kavice, sprehod.

Ste danes ob 11.55 vklopili radio? Jaz sem cel teden cakala na to uro, potem pa sem se znajdla pri Jakcu in Kaji in na to cist pozabila. Tko da nimam pojma, kater komad se je vrtel. Za tiste, ki ne veste, o cem govorim, o znanem Live Earth 2007.

Sem pa danes koncno spet slisala melodijo trenutno najboljsega komada v moji glavi.
Poznate Sara, Sara (Davor Radolfi)? Komad si je pel Jure in sedaj si ga pojem jaz. Ze v koloniji je to pela Irena, a sem na poti domov pozabila melodijo.
Na netu se nisem nasla ne besedila, ne pesmi nasploh. Ce mi uspe, bo definitivno takoj tu gor;)

Jutri pa pride Tina s svojo Laro. Komaj cakam! In se Inchy z Lovrom. Debata bo valda o morju, v soboto ze gremo:)
In malo seveda zenskega cveka. Mogoce ne boste nikoli vedeli, kaj se plete po glavi trem samohranilkam, da se znajo tako prisrcno nasmejat!

Ah... Za danasnji post sem imela super rdeco nit in super zgodbo. A se je vse izgubilo nekje med koreninami las, tik preden bi pokukalo iz glave... Ker se med pisanjem menim z Mihcom in dve debati naenkrat, to res ne gre.

Tako da bom tu koncala, imam pa ze super temo za jutri in mogoce eno za pojutrisnjem:)
Zato nikar ne preklopite kanala, spremljajte blog in zvedeli boste se vec! (haha, to je cista vadba za sluzbo, ki jo bo dobila DeeDee:) )

Pozdravcke!

2 comments:

Anonymous said...

Bejba, za šiht se ne bi sekirala...če bi bila samo jaz in še nekdo, 100% dobi tisti drugi...to je vsa moja sreča :)

Čez babji čvek ga pa ni... :)

Anonymous said...

Če besedila ne najdeš, si ga pa napiši: http://66.232.109.132/muzika/d/Davor%20Radolfi%20&%20Ritmo%20Loco%20-%20Sara,%20Sara.mp3