June 28, 2007

ZDRAVNIK

Danes me je po dolgem casu cakal gospod travmatolog. Nazadnje sem bila na pregledu aprila in takrat se je kost koncno zacela zarascati in pricakovala sem, da bo danes konec vsega tega. Zjutraj sem se res ocedila in se z malo strahu odpeljala proti Soteski, kjer sem pobrala svojo teto za spremstvo. Saj se se spomnite, kako mora iti nekdo vedno zraven, da bo manj bolelo?

Med voznjo sem se nekako sproscala, da slucajno nebi pozabila svojih dveh pomembnih vprasanj v glavi in da bi cimbolj pozabila bolecino v kolenu. Le-ta je nastala ob padcu prejsnji teden. V koloniji sem bogvekaj iskala v kuhinji in na siroko pogrnila, ujela pa sem se ravno s tem kolenom. A kaj, ce si enkrat pofaulan, bolje da se naslednjic na isto mesto:)

No, pa smo doziveli, poliklinika je se vedno ista, klima piha ravno danes, ko je zunaj mraz. Lani poleti pri 40 stopinjah ni bilo niti sapice.

Najprej rentgen, to mi je postalo ze kar zabavno, ceprav me tista zascita cez jajcnike vedno bolj zulji (in vsakic imam manjso 'krpico') in vsakic sem hitreje zunaj.

Kmalu pri zdravniku. Moj je zgleda na dopustu, zato je bil v ambulanti nek drugi. Btw, mojega doktorcka pocasi ze pogresam, vsaj kaksno njegovo foro in tisti grozni pritisk njegovega palca na mojo golen. A vseeno, ta niti s stola ni vstal, pogledal je slike, povedal ze vse znano in me narocil na tomografijo. To je CT, nekaksno globinsko slikanje, kjer se vidi vse od znotraj. Spraseval me je, kako je z gleznjem, jaz pa njemu nazaj, da me najbolj boli koleno. Ker mu to ni bilo ravno najbolj jasno (saj imam koleno zarasceno, gleznja in goleni pa se vedno ne), me je kar prijazno odslovil. Torej, stanje pod kozo je popolnoma isto kot aprila. Za trenutek sem zopet pomislila, da se afnajo, da so nekaj zasrali in da me zaradi naivnosti in prevelike prijaznosti kar odslavljajo. Da se dve navadni kosti celita vec kot eno leto? Tega se nisem nikoli slisala, zdaj pa to sama dozivljam. Zdi se mi, kot da ne bo nikoli konec...

Sedaj bom cakala na posto, datum za tomografijo. In kolikor imam sestega cuta, bom morala it na slikanje ravno tisti teden, ko bova s Saro spet na morju. A vseeno, nekaj ljudi v klinicnem pa ze poznam, mislim da ne bo problemov.

Avgusta pa se menda spet srecam s svojim zdravnikom. Res je faca, a zdaj moram shujsat, da me bo enkrat malo pohvalil;) In odkar imam super pricesko, obracam ves folk okoli sebe. Le zenske me malo grse gledajo, ker sem koncno konkurenca:) Ampak nic bat, mi ni do tipov, vsaj ne v tem smislu. A to je ze druga zgodba, mnogim znana, zdajle je vazno, da jemljem dih...

papa

No comments: