April 26, 2007

SPOMINI

Moje najljubse:
O skavtih sem ze pisala...
Obozevala sem vse izlete z ministranti.
Razna srecanja, festivali, sploh pa letovanje na Kosljunu.
Ponavadi smo bili tam en teden in imeli smo se izvrstno=)
Na fotki, me kdo najde?
Potem sem imela rada solo.
Ja no, moram biti bolj natancna. SCRM mi je bil kar kul.
Nakljucje me je osrecilo, da sem se lahko prepisala tedaj v 2.A...
Ta fotka krasi maturantsko knjigo.Saj niti ne vem, ali sem bila edina na soli, ki je ni narocila?
Pa se nekaj fotk iz vecera, ko sem bila 'lepa'...
Ko sem bila studentka, sem rada uzivala.
Za svoj denar sem si privoscila tudi morje:Spomine pa mi polnijo tudi 'Orhidejevke'.
Bejbe, super smo ble=)
Nakar sta se dve porocili, vsega skupaj stejemo stiri otroke.
(In se prihajajo?)Zgleda kot mala spominska knjiga tole.
Super=)
Pozdravcke!


2 comments:

mami3 said...

tale zadnja je pa iz Komende ane ;)

Ampak ne poznam ne ženina in ne neveste :(

PETRUŠKA said...

ja, imas prav je iz komende=) no, pa tudi ne, zdaj druzinica zivi v kamniku=)
lp