April 15, 2007

OD PLENIC DO AVTOMOBILA...

Dedi je svoji vnukinji prinesel plenice. Waw, kako lepo! A te plenice so kupljene v precenjeni trgovini LIDL... Vem, da se senkanemu konju ne gleda v zobe, saj smo tudi Lumpijeve nekoc sprobali, pa Pretty baby iz Spara... Vedno smo pristali na velecenjenih Pamperskah, in tudi tokrat komaj cakam, da se zaloga spravi na stevec 0 in da bo Sarc spet veselo lulala in kakala v Pamperske. Lidlove plenicke sicer zadrzijo vse (za razliko od Lumpijevih, ki so bile kar na sredini mokre) a imajo en poseben vonj...


Ker nam je ta teden zmanjkalo zalog hladilnega mazila in sem pozabila teti narociti nove pakunge, smo pac enega kupili. V lekarni... ojoj, spet so me spomnili, da se v lekarnah kupuje samo zdravila, ker ostalo je tako drago. Za en mali loncek mazila sem dala skoraj 5 evrov. In 20 minut kasneje isto kolicino mazila videla pri najboljsem sosedu za borih 3,50 evrov...



Koncno sem dobila katalog kozmetike Avon. Sedaj bom 'dilerka', in da naredim kar takoj reklamo: licila in kreme za soncenje so preverjeno dobre. In kolekcija za razvajanje koze...jaz sem navdusena nad mojim Spa-jem, oljem, ki ga nikoli ne zmanjka, koza po njem pa je kot dojenckova ritka=)



Opazam, da sem izgubila pigment. Najbolj se opazi na rokah, imam tako flekasto kozo, kot bi ravno prisla iz Bahamov in se luscila... Lani sem bila tako lepo rjava, letos pa tole... Sekica je predlagala zdravnika zaradi njenih stalnih sumov na pretakanje slabe krvi po mojih zilah...
Verjetno bom morala le odsteti nekaj dragocenih bankovcev za solarij.


Teta Mimi ima nov avto. Staro (dve generaciji zadaj) Opel Corso. Kar soliden izbor. Se priporocam za voznjo=)
In kdaj bo meni usojeno kupiti novega? Na najnovejsem seznamu najnaj avtomobilov se nahajajo: Volvov terenec (XC90), Audijev terenec (Q7), Audi A3 sportback, Renault Megane, Peugeot 307, Opel Corsa, Opel Meriva, Renault Scenic Sky, Toyota Corolla Verso.


In jutri... nov teden... vsak dan nekaj novega... po malem zabusavanju s terapijo ponovno zacenjamo s polno paro: telovadba s Saro vsak dan, urejanje stvari in papirjev na sociali (nocna mora here I come!) ter novi sprehodi z Inchy in Teichi... kopiranje vseh izvidov, pospravljanje zimskih cot, sesanje zraka iz novih SpaceBag vrec ter ponovni posvet pri odvetniku... Sarine kahlice, kosila opoldne ter veliko smeha=)

LEP TEDEN VAM ZELIVA MIDVE S SARO!

No comments: