April 24, 2007

KAJ VSE JE NOVEGA?

Hmmm...
Torej: MON ima novo preobleko. No, se še preoblikuje, ampak... Meni ni pisano na kožo. Sicer že nekaj dni (natančneje, tri dni) premišljujem, da so spremembe v bistvu ok. Ampak, ko drugi naredijo nekaj drugače, se moramo privaditi. Meni na MONu kar nekaj stvari ne dela, naprimer da bi spet pisala pod svojim nickom, pa da bi nastavila poste v nitke... bom že pogruntala. Takrat bom zadovoljna. Pa saj se tudi sama vedno ostrižem in pobarvam, ker preprosto rabim spremembo. In nekaterim ni všeč na prvi pogled, pa se potem privadijo. Vcasih celo komu uide, da mi pase=)
Torej, na MON zaenkrat niti ne grem vec cekirat, dokler ne bo popolnoma nova podoba, pa dokler si ne vzamem casa za privajanje.

Dedi jutri zjutraj odpotuje: v Tunizijo=)
Srečno dedi! In uživajta z Dani!

Rezervirale smo apartma na morju. Sicer tetkica se nima tocno rezerviranega dopusta, ampak je rekla, da bo slo. Gremo od 11. do 16. junija v Poreč. Midve s Saro že komaj čakava! In meni je super, dokler lahko vzameva s sabo tetkico: za družbo, smeh, male prepirčke, da me nekdo vsake toliko opozori, da sem smotana in čudna, pa da me merka=) In dokler se (cez kako leto menda) ne poroči, moram to ponucat.
Mi gre na jetra, ker imajo otroci zastonj večinoma samo ob dveh odraslih osebah. Ko bova s Saro začeli sami okrog hodit, bom krepko plačala še za malo:(

Sekica mi je kupila revijo Moj sonček. Je v sklopu/režiji revije Lepa&zdrava.
Nisem je še prebrala, zato nočem sodit prehitro. Revije Mami in Moj malček v glavnem ne kupujem, mi ne diši. Itak pogledam na netu, če je kaj takega. Najbolj pri (predvsem družinskih) revijah me moti to, da so vsi članki napisani za 'normalne' ljudi, družine. V omenjeni sem vrgla oko na članek 'Vloga očeta' in 'Nepogrešljiva babi & dedi'. OK, če bi vsaj kakšno vrstico namenili tudi tistim, ki očeta nimajo ob sebi, in v slednjem članku tistim, ki nimajo 'toliko' starih staršev. Mene to kar zaboli. Ker se ob takih stvareh počutim nenormalno, izrinjeno, ne dovolj dobro za mere današnje družbe.
Sicer pa je na prvi pogled kul revija=)

V današnji oddaji Svet na Kanalu A so povedali, koliko bo regresa ob majski pokojnini. Mene to žuli že lep čas, no, zdaj pa vem. Imela bom kar zajeten kupček denarja=) Za nekatere je to drobiž, zame pa celo bogastvo. Sekico so takoj zasrbeli prsti, je že delala načrte, kam bom denar dala (ona je namreč tak karakter, dokler imaš, zapravi vse!)... No, saj tudi jaz razmišljam, kam bom dala, ampak za razliko od nje pomislim na kakšno pomembno stvar in malo naprej --> naprimer, da bom imela vseeno položnice, pa morje in kakšna poletna oblačila za financirat (tega ona ne vidi).

V spletni knjigarni Cangura sem naročila knjigo Rina: Ločevalna dieta. V prodajalnah je nimajo več, sem prečekirala vse merkatorje in bližnje tovrstne trgovinice. No, pa jo v četrek le dobim. In čez sezono kopanja bom še bajsika, avgusta pa menda že malo boljša za pogledat=) Držte pesti, da ne bom grešila v McDonald's-u!

Sara je danes spet odkrila pleničko=) Včeraj sem ji cel dan govorila, da lahko tudi pleničko napolni, da ne bo tako tiščala. Kaj pa jaz vem, kaj se ji podi po glavi. Me je skrbelo, da se ji bo uprlo lulanje, da bo to vzela kot na mus, da se ji bojo zamašile ledvice in oh in sploh, vse sorte sem pomislila. Tako da zdaj lula in kaka v kahlico, vseeno pa vmes, če je dolga, spusti. Tako sem pomirjena, da se ji ne bom s tem zamerila. itak pa je bil danes tak weird dan, in je tut ona pokazala, da jo nekaj matra. Bomo videli, če je kaj resnega.

Zdaj pa grem spat, to so bile novice na najinem blogu=)
(jutri naju spet berite, prihaja sveže!)

papa

4 comments:

mami3 said...

Lepo da se s sestro dobro razumeš. Jaz sem tudi tak človek da bi bližnji pomenijo full veliko(kaj češ tudi jaz sem tehtnica) in me kar malo pri srčku boli če v družini ne štima vse kot bi moralo.


Škoda da si naročila knjigo ločevalna dieta. jaz jo imam doma, bi ti jo lahko skopirala.

PETRUŠKA said...

Za to knjigo sem nafehtala ze stoineno zensko, pa je nikjer nisem sfehtala. jutri jo ze dobim=) pa saj je vedno tako, ko je ze resen namen nekaj placat, se pa povsod ponudijo ponudbe. Inchy in mami3, bom pa drugic ko bom kaj mislila kupit, najprej vaju vprasala.
pozdravcke!

btw: jutri grem placat akontacijo za apartma.pa da ne bom zaman placevala, a ima katera apartma za posodit? JOKE! =)

mami3 said...

ja imam ampak ne na morju ;)
Tudi jaz premišljujem, kako bomo letos z morejm. Najraje ni bi šla in denar porabila da se čimprej preselimo iz delavnice v stanovanje ne pa da bom pustila tistih nekaj zame veliko ojrov za apartma. GROZA

Ampak vem pa tudi da moramo na morje, če ne že zaradi malega N.ja. Upam da mu bo vsaj moalo pomagl zrak.

PETRUŠKA said...

morje ful pomaga.moja sestra tut celo zimo kreha, ce ni vsaj en teden na morju. sicer je pa losinj menda odlicen za bolezni dihal. ves jaz sem nasla kar poceni apartmaje na hrvaskem, skoraj 50% ceneje kot vecina drugih. poglej na: http://www.portal-croatia.com/

pozdravcke!