January 13, 2008

ZAKLEPAM


Pišem že dobro leto. Bilo je lepo. Nekaj novih poznanstev, malo več novih spoznanj, sploh pa sem se ob pisanju počutila... Hmmm...
...bolje, ker sem lahko nekam dala svoje misli. S tem blogom sem tudi sebe spoznavala na pravi način, marsikaj na sebi sem tudi spremenila, za kar gre zasluga sem gor:)

A sedaj...

...Vse bolj razmišljam, da bi zaklenila blog.

Vsake toliko časa pač ne morem preslišati opazke, ponavadi starejših ljudi, ki me prepoznajo in imajo kak čudno čuden kompliment...

Dam vam časa en mesec. Torej, do 15. februarja 2008.

Kdor je že v moji mailing listi, bo dobil vabilo za nadaljne branje.
Večine bralcev pa verjetno ne poznam. Če želiš brati tudi v prihodnje najine dogodivščine, mi piši na mail na desni strani, pa dobiš vabilo:)
Lahko prazen mail, le z naslovom blog ali vabilo... Mi je vseeno, če te še naprej ne poznam. Le da bom vedela, koliko ljudi to bere in bila brez bojazni, da tamintam nekdo reče, to si pa ti, kaj pa misliš?


(Menda pa je treba biti prijavljen na gmailu.)

Naj bo lep ta dan!
papa


5 comments:

Anonymous said...

...ni potrebe po tem, da si na gmejlu :)

N in N said...

A da starejši znajo prit do bloga :))

Malo heca...

Jaz vaju rada berem, zato se ne skrit!!!

Anonymous said...

Bloganje je tvoja osebna stvar in noben nej ti neb očitu tega kar ti tle pišš.Js redno berm tvoje poste tko da...je pa res tut to, da dobr vidš kdo te redno bere, ker ti redno daje komentarje:). Ne rečm, da ni nobenga druzga bralca več. Če boš zaklenila blog je tvoja stvar, s tistim k boš pa hotla ohrant stike in za tiste k boš še naprej hotla, da vejo kaj se z vama dogaja maš pa vrjetn že kšn mejl al pa telefon pa se tko pomente. Kukr kol nardiš, js sm vaju rada brala, ker sta tooook pogumne in močne in pozitivne :)
ostanta še naprej take pa uživita.
papa

Anonymous said...

Jaz vaju tudi rada berem, upam, da vaju bom lahko še naprej :)

PETRUŠKA said...

Hej, časa je še dober mesec, ni panike.
Redni bralci vem, da so tisti, ki radi preberejo in spremljajo naju obe. Te imam najrajsi in zanje bom pisala se naprej, brez sprememb.
So pa ljudje, ja, ki enkrat ponesreči naletijo sem gor, pogledajo slike in waw, kar naenkrat mnogim ni prav nič všeč, kako morem sploh 'tja na računalnik' pisati, kako se počutim. Seveda so v večini to ljudje (pa ne samo stari), ki so polni predsodkov in stereotipov, a ravno njim se mi ne da razlagat, da so njihovi časi mimo. Zdaj se invalidnih otrok ne skriva več, niti ni Sara pankrt in nenazadnje, niti nisem človek, ki bi bila tiho.

Ampak včasih je višek, da gre kdo preverjat vsako besedo, jo obrne na svoje in nazadnje pride ven čisto x skropocalo.

Kakorkoli, ne odhajam, še vedno bom tu, čez en mesec pa pošljem vabilca in... DeeDee, tačas mi pošlji mail:)

papa!