January 10, 2008

Sara v vrtcu


Tale fotka je nastala v vrtcu.
Fino je, da se veliko slikajo. In da starši potem dobimo smehljajčke do ušes, ko vidimo umetnije:)

V vrtcu ji je lepo. Nekako to čutim, toliko že poznam Saro, da jo razumem.
Če ji nebi bilo všeč, bi mi pokazala. Tako pa je vesela, vsako jutro prav obožuje najin obred v garderobi. In kako zadovoljno se prepusti vzgojiteljici, ko jaz zaprem vrata.

Spet je postajala prehlajena, toliko, da so bile noči spet budne. A tokrat mi je ratalo, upam, stvar zatreti v kali. Le eno učko ima še fajn gnojno, pa seveda smrkelj, ta jo ima neizmerno rad!

Pa saj tam so si otroci tako podobni... A hkrati različni.
Prav fino jih je opazovati, kako živijo skupaj, a vsak v svojem svetu, vsak s svojo zgodbo.

Kadar sem tam na vratih, jih imam prav rada. Kako pogumni so!
In kako se imajo radi.

Sara porajta prav vse. No, fante pa še posebej.
S K.jem sta prava kolega. Imata skupno strast, gledanje v ogledalu.
Sara vsako jutro najprej pogleda v njegov stol, če je že tam. To opažam že dolgo.
Pogosto princesa pokasira kakšen poljubček. Ali dva:)

No, jaz pa se še vedno pripravljam na to, da bom postala malo strožja mami.
Govorim si, da naslednjič bom pa rekla... In spet nič. Nimam srca za komandiranje.

Navsezadnje Sara menda uživa. In to je najvažnejše.